Gå til innhold

Powerzone

TomasK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvilke erfaringer har dere med BS bildeler? Får bare avbestille hos powerzone, sier dem ikkje har fått bakfangeren fra rieger... Men kan ikke ta 4-5uker og få den?

Jeg har handlet noen småting til ulike biler hos bsbildeler. du får virkelig hva du betaler for.. Har ikke vært noe fornøyd med delene de selger, ville aldri kjøpt styling der. Er nok masse tilpasninger i vente.

Når de åpnet hadde de masse sånn super tilbud, kjøpte emblemfri grill til en golf jeg hadde, var ikke noe som stemte med orginale innfestninger og plasten var av den typen man lager engangsbestikk i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke erfaringer har dere med BS bildeler? Får bare avbestille hos powerzone, sier dem ikkje har fått bakfangeren fra rieger... Men kan ikke ta 4-5uker og få den?

Jeg har handlet noen småting til ulike biler hos bsbildeler. du får virkelig hva du betaler for.. Har ikke vært noe fornøyd med delene de selger, ville aldri kjøpt styling der. Er nok masse tilpasninger i vente.

Når de åpnet hadde de masse sånn super tilbud, kjøpte emblemfri grill til en golf jeg hadde, var ikke noe som stemte med orginale innfestninger og plasten var av den typen man lager engangsbestikk i..

Schmiedmann og koed er helt suveren!! Kommer ikke til å handle andre steder.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å drar i land en stor handel med bsbildeler nå.. De har live chat som egentlig er bedre enn per telefon, for da får begge parter tenkt før de snakker. De reagerte meget fort på mail, innen 24 timer som regel. De har gitt meg en fin pris på rieger selv om de allerede er billigst på rieger, og de behandler meg som en intressant og god kunde. Snakka med Tina. Hun er veldig dyktig ifm alle ting jeg har kjøpt der. Skal dra i land en handel på drøyt 17 000,- der å jeg føler virkelig jeg får igjen MER enn plastikk og glassfiber. Kan sterkt anbefales..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev. tid fra Rieger er vel opp til hvor mange ganger butikken tar inn ting derfra. Normal lev tid hos bs bildeler er 1-2 uker lagervare og 4-5 uker bestillinger fra rieger. Er ikke unormalt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...