bjalle Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Dette går ikke på e39,der får du kun km stand på instrumentet som er satt inn.
Bjørn 320 Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 på e36 ,om du skifter speedo så begynner telleren på 0 igjen. men er nok lagra i hjernen.men på e46 så er disse dataene lagret 3 steder : 2 i bilens hjerner,og 1 i nøkkelen,så litt vanskeligere å fjuske der Korleis kan det bli lagra i nøkkelen, viss du har fleire nøklar?
Superbeetle Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 på e36 ,om du skifter speedo så begynner telleren på 0 igjen. men er nok lagra i hjernen.men på e46 så er disse dataene lagret 3 steder : 2 i bilens hjerner,og 1 i nøkkelen,så litt vanskeligere å fjuske der Korleis kan det bli lagra i nøkkelen, viss du har fleire nøklar? Nøkkelen blir oppdatert hver gang du setter den i?
Champ Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 ja fy faen jeg fikk panikk i dag da jeg prøvde denne metoden !!! fikk opp 389910 også sto det km bak , jeg svimte nesten av og tenkte " jeg er rundlurt!!!" men så da at det bare var et annet nummer etter en stund , PHEW!! men.... jeg fikk låst opp alle testene , trykka meg til test nr 14, når du er på test 14 så trykker du og holder inne tripknappen da går den over til test 15, fortsett å holde inn knappen så skifter den til "off" etter ca 4-5 sekund, da er alle testene åpne. men jeg fikk ikke noe opp på test nr 9 som skal vise om km stand ikke stemmer, det stod bare --------- på test nr 9, det jeg ikke helt vet da er om det betyr at alt stemmer overens ? kom ikke noe lys i punktet bak tallet heller, så.... er det noen som vet om de strekene betyr enten at alt er ok eller om den testen ikke er tilgjengelig ? og... er vin nummer det samme som understellsnummer som står på mitt vognkort
Styletech Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 prøvde der på min e34, men det virka bare som den hadde 5 test elns. mitt speedometer er skifta og viser bare 094000, import møkk ^^, noe annet tips for og finne ut hvor langt kjerra har trilla? Mulig jeg ikke forstod den lange engelske posten, men må jeg trykke noe mere etter at den tar test på alle lys og speedometer og turteller går på maks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå