dreaz Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 5k http://img237.imageshack.us/my.php?imag ... 489aj9.jpg http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... 491gw4.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Meget nice felger!! noe jeg absolutt kan tenke meg! haster det med å få solgt de? Jeg må prøve å få solgt sommerfelgene min først åsså skal jeg ha de!!! Han er ikke tilfeldigvis ute etter å bytte i disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Lurt å skrive hva merke dekk det er samt innpress , felgmerke og dekkstørrelse:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 regner med det er innpress til 3-Serien.. men alt det andre hadde vært fint å vite. Mine felger og dekk er 215/45 -17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Lurt å skrive hva merke dekk det er samt innpress , felgmerke og dekkstørrelse:-) får nesten sende han en sms el ringe for d vet jeg ikke;) har bare bilde å pris fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Lurt å skrive hva merke dekk det er samt innpress , felgmerke og dekkstørrelse:-) får nesten sende han en sms el ringe for d vet jeg ikke;) har bare bilde å pris fra han Ok. Sender du meg en PM med nummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Nummeret står i annonsen hos autodb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 fortsatt tilsalgs... fyrn som ringte kom aldri................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 pris for felgene er interessert kom med en pris så skal jeg se om jeg slår til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 pris for felgene er interessert kom med en pris så skal jeg se om jeg slår til søstra mi som selger å skal ha 5k. dekka er bra. kan prøve bud å høre med ho.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 åssen er det med hakker og riper i felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 åssen er det med hakker og riper i felgene? jeg har bare sett de en gang når tok bildene.. ser hvertfall pene og hele ut i front eiker og kanten. dekka er nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 kom med bud;) meget pene og hele felger og dekk er nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 må da være billig pene hele felger med så åsi nye dekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå