Gå til innhold

Bmw M5


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo kun å bytte om felgene så er den orginal :) Jeg syns de felgene der var mye finere enn de orginale 18" M felgene.

Det er forsåvidt riktig, men jeg føler meg temmelig sikker på at disse bilene dessverre av og til kommer i hendene på folk som ikke helt er klar over hva slags bil de er i ferd med å besudle med såkalt personlig styling. Man kan like gjerne beholde bilen original... det gir betydelig mer respekt i de miljøene som kan deres BMW historie... :wink:

Det er sant, men denne her har kun byttet felger og det var en av de dyreste E34 M5 ene jeg fant på mobile.de Så jeg velger å tro den er bra :)

Stod også to sedaner med orginale felger også. Ene hadde gått 60tusen km eller no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns 250k (f.tolla) for en e28 er sprøtt å jeg da men.. Er vel for virkelig e28 entusiaster :)

Eneste grunn til att det blir er jo Norges møkka-stat :evil:

Neste verdt å tatt denne innn utollet å hatt den i garasjen bare til pynt..

Synd det å med tanke på hvor moro det måtte være med en E28 M5 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Wow! Den E34 Touringen her var utrolig flott. Mye koster ett sånt eksemplar i Tyskland?
Den kosta 18000 euro.. De siste e34 m5 er dyre..Den kommer vel på 350.000,- ferdig i norge..

:shock: Huff, mye penger det ja. Men så ut som et prakseksemplar. Hadde penger ikke vært noe problem, så hadde jeg kjøpt den tvert 8) .

Hvis det stemmer det Ellingsen skriver om at det kun er produsert 891 stk. av denne modellen er det direkte idioti å ikke beholde den 100% original. Til og med Alpina har en større produksjon vedr. enkelte av deres modeller... og en Alpina kødder man ikke med hvis man vet hvordan man legger sammen 1 + 1. E34 M5 Touring har absolut et samlerpotensiale... hvis den er 100% original... Wink

Er enig i at man ikke gir på med personelig styling på en sånn bil. Men hvite blink, og noen andre felger(ikke bling bling selvfølgelig) syns jeg ikke forringer verdien sålenge den er skikkelig tatt vare på :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til topic: Det går vel ikkje ann å få den godkjent i og med at motoren er eldre enn bilen!!!

Hvis du snakker om E34n så kan nok det bli et problem ja. Spørs hvilken årsmodell motoren er. Men en 88 til 88 swap burde jo egentlig gå, men nå kom ikke M88 orginalt i E34..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...