Patrick B Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159171 Adminedit (Fredrik): Denne artikkelen er referert til i en annen tråd og derfor stenges denne tråden. Diskusjonen fortsetter evt. her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det fikk også desverre værst tenkelig utfall. Kondolerer til alle pårørende. Men det med presisering av BMW i media: BMW-fører omkom i trafikkulykkeOg dette er overskriften i artikkelen. Virker nesten som om det er kriminelt å ha en BMW. Ja ja, dette blir stadig tatt opp her uten at man blir klok .R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 det var tragisk at det gikk så ille... en liten vekker til alle om å senke farten nå som mørke tiden er her og regn og annet gjør sikten og kjøre forholdene vanskligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Utvilsomt tragisk.. Kondolerer til alle pårørende. Det er desverre slik at i en kollisjon med et vogntog er man ferdig, finito.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STian:) Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Flott at det er 2 poster om samme krasj iløpet av få timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hmm ikke så langt fra meg dette,, ikke mye jeg har fått med meg i dag vertfal håper ikke det er en av di bilene jeg gjust lakket siden på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg