mowz Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 okay , da har du vel sett bimmeren min stå utafor huset hans noen ganger da.... hehe.
Bare_egil Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 nei, bor i gata under han, helt innerst, har sett du kjøre forbi ett par ganger..så deg også på bmw treff på rudskogen...
mowz Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 aha, prata med han i dag ja, du bor på "side" av der jeg parkere så. men jaja, artig at verden er så liten:)
Bare_egil Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 aha, prata med han i dag ja, du bor på "side" av der jeg parkere så. men jaja, artig at verden er så liten:) hehe ja...får bare bli ferdig med bimmerne mine så får vi ta en kjøretur sammen
Bare_egil Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 ja det hadde vært kult. hehe fikk bilen igjen i dag, så nå står den i garasjen:) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14705&start=120
mowz Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 fått den igjen fra hvor? hva har du gjort med den? hvem bil da? ser ut som du har en del i avataren din...hehe
Bare_egil Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 fått den igjen fra hvor? hva har du gjort med den? hvem bil da? ser ut som du har en del i avataren din...hehe fra en som har fikset den vraket den i fjor høst, traff en fin fjellvegg 325en, den jeg har bilde av i avataren.
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Når du setter på tenningen så skal det lyse en orange lampe som det står ABS på i speedometeret hvis pæra virker.. ABS hjerner sitter over pedalene samme med alle ledningene.. Du skal også ha ABS pumpen i mottorromet. Den sitter plassert rett bak venstre front lykt. Der går det inn og ut noen bremserør. Hvis du ikke har noe spesielt plasser bak venstre frontlykt så har du ikke ABS.
Bare_egil Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 Når du setter på tenningen så skal det lyse en orange lampe som det står ABS på i speedometeret hvis pæra virker..ABS hjerner sitter over pedalene samme med alle ledningene.. Du skal også ha ABS pumpen i mottorromet. Den sitter plassert rett bak venstre front lykt. Der går det inn og ut noen bremserør. Hvis du ikke har noe spesielt plasser bak venstre frontlykt så har du ikke ABS. har funnet det ut, har uansett ikke mulighet til å sjekke om det lyser ett orange lys, for har ikke dashbord og ikke ledninger eller motor i
mowz Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 ok, men har du ikke 2 325'er og en is eller er det biler du har hatt bare?
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 ok, men har du ikke 2 325'er og en is eller er det biler du har hatt bare? nei, jeg har 2 e30er 1 stk 325 og 1 stk 318is også har jeg 2 deler av en 318..så hadde til sammen 3 e30er...men den ene er nå delt i 2...hvis det sier deg noe:P
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 ok, en 325 og en is:) skjønner. hehe er ikke så vanskelig hehe, men må bygge dem opp først da...
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 her er bilder av 325en http://gallery.johjoa.com/album05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå