Gå til innhold

Hvordan finne ut om man har abs eller ikke...

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

aha, prata med han i dag ja, du bor på "side" av der jeg parkere så. men jaja, artig at verden er så liten:)

Skrevet
aha, prata med han i dag ja, du bor på "side" av der jeg parkere så. men jaja, artig at verden er så liten:)

hehe ja...får bare bli ferdig med bimmerne mine så får vi ta en kjøretur sammen :D

Skrevet

fått den igjen fra hvor? hva har du gjort med den? hvem bil da? ser ut som du har en del i avataren din...hehe

Skrevet
fått den igjen fra hvor? hva har du gjort med den? hvem bil da? ser ut som du har en del i avataren din...hehe

fra en som har fikset den :wink: vraket den i fjor høst, traff en fin fjellvegg :( 325en, den jeg har bilde av i avataren.

Skrevet

Når du setter på tenningen så skal det lyse en orange lampe som det står ABS på i speedometeret hvis pæra virker..

ABS hjerner sitter over pedalene samme med alle ledningene..

Du skal også ha ABS pumpen i mottorromet. Den sitter plassert rett bak venstre front lykt. Der går det inn og ut noen bremserør. Hvis du ikke har noe spesielt plasser bak venstre frontlykt så har du ikke ABS.

Skrevet
Når du setter på tenningen så skal det lyse en orange lampe som det står ABS på i speedometeret hvis pæra virker..

ABS hjerner sitter over pedalene samme med alle ledningene..

Du skal også ha ABS pumpen i mottorromet. Den sitter plassert rett bak venstre front lykt. Der går det inn og ut noen bremserør. Hvis du ikke har noe spesielt plasser bak venstre frontlykt så har du ikke ABS.

har funnet det ut, har uansett ikke mulighet til å sjekke om det lyser ett orange lys, for har ikke dashbord og ikke ledninger eller motor i

Skrevet
ok, men har du ikke 2 325'er og en is eller er det biler du har hatt bare?

nei, jeg har 2 e30er

1 stk 325 og 1 stk 318is også har jeg 2 deler av en 318..så hadde til sammen 3 e30er...men den ene er nå delt i 2...hvis det sier deg noe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...