maartn Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvor får jeg tak i en slik mappe? Har lyst å samle alt, og få litt orden i sakene. Har sett en del som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvor får jeg tak i en slik mappe? Har lyst å samle alt, og få litt orden i sakene. Har sett en del som har det. Du kan f.eks kjøpe en original BMW mappe til E36... delnr. 01400031560 (stoff) eller delnr. 01400031561 (imitert skinn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Prøvde å søke på gsbildeler, og fikk opp en pris på 97 kroner. Dette stemmer? Eller må jeg ringe en bmwforhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Tja... 100,- + moms høres fornuftig ut for den billigste varianten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg har den i imitert skinn, å den har fulgt bilen siden den var ny, å er meget praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Er det mulig å få kjøpt blankt servicehefte til min e46? Har ikke servicehefte fra før av, men kunne tenkt meg å få skrevet inn servicene som blir gjort fra og med nå. Det dokumenterer jo ikke akkurat km-stand, men det er jo bedre enn ingenting hvis man beholder bilen noen år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Er det mulig å få kjøpt blankt servicehefte til min e46? Har ikke servicehefte fra før av, men kunne tenkt meg å få skrevet inn servicene som blir gjort fra og med nå. Det dokumenterer jo ikke akkurat km-stand, men det er jo bedre enn ingenting hvis man beholder bilen noen år.. Det går helt fint. Serviceheftene selges over disk, men er "daterte", slik at stempler/servicer innført fra før produksjonsdatoen er lette å avsløre. Menmen, de som er proffe produserer egne hefter, eller har kjøpt inn og lagret for åresvis siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Tja... 100,- + moms høres fornuftig ut for den billigste varianten... Hvordan fant du ut av dette? Skal bestille hos gsbildeler nå.. men får ikke opp noe bilde, og beskrivelsen er "etui" , som da sikkert stemmer. Men jeg får ikke opp om det er skinn eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Da hadde jeg ringt dem og fått bekreftet om det er riktig vare du bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hvordan fant du ut av dette? Skal bestille hos gsbildeler nå.. men får ikke opp noe bilde, og beskrivelsen er "etui" , som da sikkert stemmer. Men jeg får ikke opp om det er skinn eller ikke. Jeg bare sjekket opp mot online ETK´en på høyre side av forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 okey.. han var i tvil han på gs også.. jeje, kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå