Frakk2000 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hvilken size må jeg ha på høytalerene som skal i dørene? Er det ikke litt underlig feste på den orginale Nokia høytaleren som ligger og koser seg der? (Og er dørene dype nok til et sett med "skikkelige" høytalere?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Den der lille midt oppå døra kan du pensjonere;) Får tvilsomt noe nytt inn der Hvis du skal inn med et skikkelig frontsett kan du montere 5,25" i de orginale festene nede ved pedalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Har montert en 4" i hullet til diskanten. Men da ble den satt utenpå dørpanelet og med medfølgende grill. Gikk akkurat. Var forøvrig et 3-veis Rockford FNQsett. Så får vi se om eier av bilen våkner her og har et bilde å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Finnes noen form for "deksler" du kan sette nederst på døra for å få inn 6,5" mellomtoner. Har det selv og svart skinn. Passer utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har montert en 4" i hullet til diskanten. Men da ble den satt utenpå dørpanelet og med medfølgende grill. Gikk akkurat. Var forøvrig et 3-veis Rockford FNQsett.Så får vi se om eier av bilen våkner her og har et bilde å vise. Kan ta bedre bilde i morgen, men eneste jeg fant var da dette. Er sykt rå lyd i FNQ, Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Finnes noen form for "deksler" du kan sette nederst på døra for å få inn 6,5" mellomtoner.Har det selv og svart skinn. Passer utrolig bra. Hvor kjøpte du det ? Bra passform ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Kjøpt på "lyd på hjul" i Bodø. Passer helt perfekt, jeg trodde faktisk at det var fabrikk! Var forrige eier som fikk det installert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 www.transmedia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Her er installasjonen til Mr.Stream...får for all del håpe det er god reklame for deg dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 FNQene kunne godt komt med svart grill da. Må jo være ærlig å si at grillene der er litt jalla. Men nå var det jo du som ville ha det settet Men for all del. De spiller meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Hehe, kanskje det, men fullt mulig å lakkere for de som ønsker det. Kommer kanskje innom på Bilradioen på fridagen min i mårra. Noe å friste meg med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 NEON!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Ble litt store de der... Jeg har montert DLS 3-veis i min. Ulempen foreløbig er at jeg ikke har fått vinklet bassen i kickpanelet. Men jobber med saken. Tenkte egentlig at jeg skulle hjelpe deg her,men bildene ble merkelig dårlige... Tok iallefall ut innmaten i orginalhøytalerne fra nokia og erstattet dem med dls sitt system som passet rett inn i orginal-braketter. Da har jeg også muligheten til å sette tilbake de orginale når jeg skal selge bilen utenom å ha ødelagt noe. http://www.dls.se/default.htm DLS UP35 heter settet. Settet låter MEGET pent og er av høy kvalitet! Mener prisen ligger rundt 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hehe, tenkte jeg skulle sikte en god del lavere... Lurte på å kjøpe komponentkittet til Dynabel. Eller kanskje noe fra Ljudia? (Noen som vet hvordan Ultimate settene er i kvalitet?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg lurer på et par ting angående de dekselene fra Transmedia. Hvordan er de festet? Er det meningen at det skal lages hull i dørplata til høyttalerne, eller bygger de så mye at det ikke trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå