Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 heisann har kjøpt meg ett sett med ccf ringer til min e39. nå som jeg skal selge bilen min så tenkte jeg at jeg skulle selge disse . de er kjøpt for ca. 4 mnd siden og har ikke vært montert på bil. ny i eske. noen som er intrisert i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 om en admin har lyst så flytt denne tråden til bmw deler selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Kan disse passe E36 lyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 det er jeg ikke sikker på. passer på e34 / e39 i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 ingen som trenger noen ccfl ringer. her kan man gjøre ett kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Pris på dem? Er det lykteglass med ringer? Kan du sende meg bilder, evt link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 http://www.e36coupe.com/products/ccfl/surelightccfl.htm det er ett slikt sett.. jeg kjøpte dem for ca. 4mnd siden og de er ikke brukt. ny i eske. kom med bud. betalte 1699,- for disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Står jo at dem passer e36 da.. Og det heter vell Demon-eyes! Hadde det på en e36 jeg hadde, ganske fett i mørke! Sendt deg PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 ok sendt deg pm tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå