Richie85 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Tilbake til tema, så synes jeg bilen så veldig fin ut.. kan alltids få tak i noen sportseter foran www.autopower.se bare å følge med.. OT, jeg har sportseter i grått skinn i bilen min, hadde alu listverk.. jeg personlig syntes dette ble veldig kaldt... og byttet til det mørkeste tre/plast listene.. synes det ble pent jeg da:) er vel en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 sporer litt av dette her, tror denne bilen er ett bra kjøp jeg, uansett stoler og lister, bmwsetene er gode å sitte i , sportseter er mest for utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 svart sånn carbon har jeg i min sammen med beige interiør. Meget pen combo det. Eneste er den tåpelige beige stripen på dashbordet designerne kunne spart seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Blir ikke bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Det der var rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Blir ikke bedre enn dette skeptisk til girspaken! OG.. Alu Cube Silber er litt tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Litt deiligere å gire med , greia veier ett halvt kilo, Alu Cube Silber? are u kidding me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Litt deiligere å gire med , greia veier ett halvt kilo,Alu Cube Silber? are u kidding me? hmm ja.. passa ikke inn.. og uorginal da.. ts ts ts.. kødder ikke med deg nei, det skulle tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 uorginal ja, men det er en oppgradering fra orginalen, ville vel ikke hatt brembo bigbrake kit heller du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 uorginal ja, men det er en oppgradering fra orginalen, ville vel ikke hatt brembo bigbrake kit heller du hehe.. jo, gjerne det ! sånn bortsett fra at jeg ikke har bruk for det til mitt bruk men en sånn kantete "kule" ville jeg aldri valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 eller denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 eller denne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ikke kompressoren nei.. da vil jeg heller hatt M3 .. som er bedre, raskere, sterkere.. og TÅLER det.. er litt kortere girskift i clubsporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Vet ikke hva du mener med kantete, men den er jævla kald om morgenen det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 og ikke den lille 2,2 literen på bildet heller forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå