verticalescape Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 kan sikkert by en 500 lapp Notert. har ikke fått nyspillern min i dag, men tror vi kjører budrunden til 24.00 i dag
Hanzo/// Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 jepp gjør det. men den fungerer og alt ? fikk en billig for en liten stund tilbake og den var det bare kødd med..
verticalescape Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Den fungerer helt fint, er vel ca 2- 2,5 år gammel. Selger den kun fordi jeg ikke har bruk for den mer, og skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte opptaker egentli, har bare tatt opp en film tror jeg Ett lite irritasjonsmoment bare, den bruker lang tid på å lese plater, men sånn har den vært siden den var ny, så er ikke en feil..
verticalescape Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 heh, selger den i morgen til en på jobb for 600,- muli det kommer mer snart, hjemmekinoen min er under utbytting..
Hanzo/// Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 ok det er helt ok for min del. lurte litt på å kjøpe meg en, men er vel heller litt usikker på om jeg hadde brukt den så mye..
verticalescape Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 hehe, husker når jeg var og så på den i butikken, tenkte; åå, den har jeg sikkert veldig mye bruk for.. og joda, brukt èn gang på 2-3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå