Patrick B Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 297860#top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Den der har eg også sotte og sikla etter! Nydeleg bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 PENT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 ååhh, vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Absolut en fin bil, men den var dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 så jo en 02 turbo på mobile.de til 400.000Kr (tysk pris X for en stund siden.. den var syyykt strøken, men neppe verdt 400.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Den har jeg og fattern prøvekjørt. Meget strøken bil, men dessverre ikke helt original, noe en slik bil SKAL være! Kan nevne at den har dogleg kasse og effekt anlegg hele vegen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Her har jeg laget en tråd om det: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... 2002+turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 jeg ringte faktisk på den turboen i går og eieren var meget seriøs og virket ikke som han la sjul på noe.. dette er absolutt en bil for noen som vil ha og betale for en orginal 2002 turbo. jeg har bare det problemet att det passer dårlig med 2 stk garasjestøvere ennå så jeg har retten og sletten ikke plass før jeg eventulet kvitter meg med 330´n når det en gang skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Noen her som har kjøpt den? Står i alle fall solgt i annonsen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 vet det har vært en fra lillehammer og sett på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Seriøse innlegg her? Synes den var rett og slett heslig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Seriøse innlegg her? Synes den var rett og slett heslig Du har selvfølgelig rett til å mene hva du vil, men akkurat E10 2002 Turbo er kanskje en av de viktigste (om ikke den viktigste) modellen i BMW´s historie. Den var forløperen til den første 3-serien og dermed også forløperen til ikoner som E21 323i, E30 325i, E36 325i/328i, E46 330i og dagens E90 335i. Etter min mening er originale E9 og E10 modeller i dag noe av det mer sofistikerte man kan kjøre rundt i... så uendelig mye mer stilsikkert enn f.eks en E36 med ettermontert og uoriginalt utstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Seriøse innlegg her? Synes den var rett og slett heslig Har tenkt det samme selv, hva er det egentlig som gjør denne bilen fin? Det er jo ikke akkurrat noen elegante linjer på denne bilen. Den ser jo ut som den er satt sammen av deler som har blitt til overs i produksjonen til gamle lada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Har tenkt det samme selv, hva er det egentlig som gjør denne bilen fin? Det er jo ikke akkurrat noen elegante linjer på denne bilen. Den ser jo ut som den er satt sammen av deler som har blitt til overs i produksjonen til gamle lada. Har du tenkt på at modellen kom på markedet for 40 år siden ?... og at det blir helt feil å vurdere bilen med moderne briller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå