Gå til innhold

Nydelig BMW 2002 turbo!

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg ringte faktisk på den turboen i går og eieren var meget seriøs og virket ikke som han la sjul på noe.. dette er absolutt en bil for noen som vil ha og betale for en orginal 2002 turbo. jeg har bare det problemet att det passer dårlig med 2 stk garasjestøvere ennå så jeg har retten og sletten ikke plass før jeg eventulet kvitter meg med 330´n når det en gang skjer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøse innlegg her? Synes den var rett og slett heslig :)

Du har selvfølgelig rett til å mene hva du vil, men akkurat E10 2002 Turbo er kanskje en av de viktigste (om ikke den viktigste) modellen i BMW´s historie. Den var forløperen til den første 3-serien og dermed også forløperen til ikoner som E21 323i, E30 325i, E36 325i/328i, E46 330i og dagens E90 335i. Etter min mening er originale E9 og E10 modeller i dag noe av det mer sofistikerte man kan kjøre rundt i... så uendelig mye mer stilsikkert enn f.eks en E36 med ettermontert og uoriginalt utstyr... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøse innlegg her? Synes den var rett og slett heslig :)

Har tenkt det samme selv, hva er det egentlig som gjør denne bilen fin? Det er jo ikke akkurrat noen elegante linjer på denne bilen. Den ser jo ut som den er satt sammen av deler som har blitt til overs i produksjonen til gamle lada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme selv, hva er det egentlig som gjør denne bilen fin? Det er jo ikke akkurrat noen elegante linjer på denne bilen. Den ser jo ut som den er satt sammen av deler som har blitt til overs i produksjonen til gamle lada.

Har du tenkt på at modellen kom på markedet for 40 år siden ?... og at det blir helt feil å vurdere bilen med moderne briller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...