Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 jeg har bare en ting og si de bilene der har sjel.. synd den er solkt så jeg ikke kunne leke med tanken mer enn 1 dag.. nydelig er min menig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Godt at slikt blir solgt, så slipper vi som har lyst til å kjøpe (men ikke har nok kapital) irritere oss over at den står til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Sant nok, men gamle 6-serien for eksempel er jo også en bil som ikke er av nyere dato, men den er da i det minste elegant. Sammenlignes 2002en med andre biler fra samme tidsperiode (f.eks. amerikanske), synes jeg fremdeles den faller gjennom. Hva med E9... den kom på markedet i 1968 og er etter min mening den absolut mest elegante av BMW´s modeller gjennom tidene... mer elegant enn E24...... Da jeg skrev om turbo og BMW´s standardmodeller tenkte jeg på M1, men prototypen E25 hadde jeg helt glemt. Den var imidlertid alt annet enn standard med måkevingedører og et design mer avantgarde enn Citroën... Skal si meg enig i at denne bilen har et pent design ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Morsomt med de småarrogante speilvendte dekalene i fronten på 2002 Turbo'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå