Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 heisann noen som vil kjøpe mine ccfl angeleyes. passer i hvertfall til e34 / e39 er ikke sikker på hvilen andre modeller de passer på. gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 er di strøkne??? og pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Er det de samme som ligger tilsalgs her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 de er ny i eske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er det de samme som ligger tilsalgs her? jah det er de samme. fant ut at jeg hadde lagt den ut i annet selges og dette er jo bmw parts!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 litt høyere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Må de legges inn på egen bryter, eller kobles de inn på kjøre/parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Passer de E34 altså? Da passer de i såfall E30 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Må de legges inn på egen bryter, eller kobles de inn på kjøre/parklys? jeg tror jeg hadde koblet de inn på kjøre/parklys. er vel det enkleste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Passer de E34 altså? Da passer de i såfall E30 også.. jeg målte i hvertfall på min e-34 og mener at de skal passe. men ser og at de skal passe e36 e46 og. ble kjøpt til min e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 har fått bud på 900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 ser at disse står oppføt med e36 , e46, e39. jeg har målt opp mot mine lykter på min e34 og mener at de skal passe. noen som vet det sikkert ? http://www.e36coupe.com/products/ccfl/surelightccfl.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå