Gå til innhold

Launch Control DSG

///Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, sikker på at den har det?

Jeg har nå lest de fleste artiklene om denne kassen.

Både som DSG og som S-tronic i auda'en.

Får den med F1 giring.

Får jo kassen på små golf diesel til 250tusen kr.

Er ett lite steg opp til M3 til over en mill da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra http://www.gminsidenews.com/forums/showthread.php?p=661641

For 07' Traction control 'Launch Control' feature will now be all vehicles equiped with the Direct Shift Gearbox. Activation possible when vehicle is at a complete stop, 'ESP' button is disengaged and the transmission lever is placed either in 'S' or in 1st gear with Tiptronic. This allows controlled wheelspin for a maximized acceleration at takeoff.

Og en video: http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå skal det sies at man får smg kassen til en del andre bmwer enn M-modellene. Blant annet 328, 335, 525, 550 osv.. sikkert også 650. Akkurat å golf gti syns jeg det er mere morro med den manuelle girkassen. ikke prøvd de andre bilene med dsg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå skal det sies at man får smg kassen til en del andre bmwer enn M-modellene. Blant annet 328, 335, 525, 550 osv.. sikkert også 650. Akkurat å golf gti syns jeg det er mere morro med den manuelle girkassen. ikke prøvd de andre bilene med dsg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...