Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har nylig kjøpt meg en delebil av naboen etter ett aldri så lite møte med en fortauskant! Eneste jeg skal bruke på bilen er bunnpanna,motorfester og sansynligvis sperrediffen! ellers er det mye bra deler..meget velholdt interiør blant annet! (ikke sport) motoren starter og går meget fint.. bil og motor gått 220.000km! Meiner det var nytt 325 eksos på den også men det er jeg litt usikker på! trenger du noe så ta kontakt! bilen står i sunnhordaland,nermere bestemt halsnøy!

mvh Øystein.

Skrevet

Har enda ikke fått tatt noen bilder men skal gjøre det imorgen! Men på grunn av liten tid igjen før jeg skal 4uker på jobb så selges bilen helst hel! Uten det jeg trenger selvsakt! Så er det noen som trenger en billig delebil med en M20B20 motor som går så prøver jeg det før jeg eventuellt selger bilen i deler!

Skrevet

Etter en prøvetur og etter jeg fikk studert bilen litt nermere idag så har jeg bestemt meg for å ikke ta vitale deler fra bilen alikevell! Så nå bytter jeg sansynligvis bare sperrediffen ut med min vanlige diff så selger jeg den komplett!! Kommer bilder imorgen!

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...