Øystein E30 M3 Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Hei! har nylig kjøpt meg en delebil av naboen etter ett aldri så lite møte med en fortauskant! Eneste jeg skal bruke på bilen er bunnpanna,motorfester og sansynligvis sperrediffen! ellers er det mye bra deler..meget velholdt interiør blant annet! (ikke sport) motoren starter og går meget fint.. bil og motor gått 220.000km! Meiner det var nytt 325 eksos på den også men det er jeg litt usikker på! trenger du noe så ta kontakt! bilen står i sunnhordaland,nermere bestemt halsnøy! mvh Øystein.
D.Toft Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 pris på skivebrems bak? skal bygge om fra trommelbrems..
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Jeg kjøper alle sorte lister d.v.s (På dører, sjermer og rundt Dører osv) Vist der er 4 dørs da med andre ord Mvh
vrossi46 Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 har du grøftlys å det dekselet over pedalene...?
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Hei! Jeg er ute å reiser denne helga så jeg kommer tilbake til dere som har svart over helga! skal også se om jeg får lagt ut en del bilder på mandag! Snakkes..
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 pris på skivebrems bak? skal bygge om fra trommelbrems.. Det er trommel bak på 320i! iallefall denne!
Soberg Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Tomgangsregulatorn og lysbrytern vis du har?
Yngvejos Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Har den sportstoler, elektriske vinduer og kjørecomputer?
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Har enda ikke fått tatt noen bilder men skal gjøre det imorgen! Men på grunn av liten tid igjen før jeg skal 4uker på jobb så selges bilen helst hel! Uten det jeg trenger selvsakt! Så er det noen som trenger en billig delebil med en M20B20 motor som går så prøver jeg det før jeg eventuellt selger bilen i deler!
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Etter en prøvetur og etter jeg fikk studert bilen litt nermere idag så har jeg bestemt meg for å ikke ta vitale deler fra bilen alikevell! Så nå bytter jeg sansynligvis bare sperrediffen ut med min vanlige diff så selger jeg den komplett!! Kommer bilder imorgen!
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Har den sportstoler, elektriske vinduer og kjørecomputer? Er desverre ingen av delene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå