KalMar Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 hva er original felgen til e30??? har disse på bilen min... (ikke min bil på bilde) http://img.2dehands.nl/f/normal/1367257 ... 0-318i.jpg de sa at jeg måtte ha noen spesiele dekk på disse felgene, som kosta flesk... for det var en kant inni felgen å noe greier..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øge Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 bare tull. bruk åssen dekk du vill!! standard på e30 er 14" og 6-6,5" brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 bare tull. bruk åssen dekk du vill!! standard på e30 er 14" og 6-6,5" brei nei for på de felgene så hadde jeg bestilt dunlop 185/64 14... men han sa at han ikke fikk pumpet opp luft i dekket pga det var den kanten på innsiden å noe greier.... så jeg måtta ha noen spesielle dekk.... :S begynner å lure på om han vill at jeg skal kjøpe felger av han også !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øge Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 han hadde ikke peiling eller så ville han tjene litt til jul!! jeg har brukt mage rare forskjellige dekk til sånne felger! ikke no prblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja det er bare bullshit! Jeg har skiftet dekk på felger bare et par ganger i løpet av mitt liv og det var faktisk på sånne felger! Hadde ingen problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 nei jeg skjøner heller ikke hva som kan være glat med de felgane.... for han sa at det var noen heilt spesielle dekk !!!! å at han måtte han noen spesielle dekk på felgene.... pungterfrie snakket han om... for han fikk ikke luft i dekkene sa han.... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 rein bullshitt... finn en annen dekk forhandler du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja dette hørtes ut som bare tull... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 takker for alle svar hadde tenkt å kjøpe nye felger etter praten med dekk service mannen..... men nå blir det nok alvorspraten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Dette er i alle fall bare sprøyt. De eneste felgene jeg vet om hvor det kreves et spesielt dekk, er Audi sin helt nye run-flat teknologi. Her ligger det en egen gummi-forsterkning mellom dekket og felgen, og mao må dekket og felgen være tilpasset dette. Velg en annen dekkforhandler ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå