336mik Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Leker til far ja.Er nok ganske mange fedre som har kjøpt bil-bane til sin 2år gamle datter.Dette har imidlertidig jeg fått lov til av dama den dagen jeg får barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 sønnen min på 6 år har da alt slag mulige lekebiler han.. la meg nevne noen få 2xM1 E30M3 E21 Xantall e36 E34 M5 X3 X5 3xE46 alle bilene utenom E34 ( kjøpt av en sånn seriøs diecast forhandler ), M1 ( de har jeg hatt ståendes i mange år) og E30M3 ( den hadde jeg når jeg var liten ) så lenge man har øynene oppe. og følger med, så kommer man over det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 hehe jeg får få opp øynene da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 legg skylda på sønnen din du.. er nok du som vil ha bilene Kjell Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe ja d tror du nok.. hehe kjøpe 2 stk av alle da så har vi vær våre.. hehe kjøpte i dag en mini one siden det var det nermeste bmw vi kom.. fant desverre ikke noen bmw i dag.. matchbox var d da.. 20 kr pr bil var jo billig for en bmw produsert bil hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 noen som vet hvor de selger e30 m3 ? dattera til en kamerat på 2uker skal få en rosa e30 m3, må lære tideligt hva som er skikkelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå