RWDF Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Skal det være varme i begge sidespeilene eller bare det på førersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har i begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Som jeg trodde, da ser det ut til at noe er galt med varmen i mitt høyre speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 skal det være i alle E36 modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har ikke varme på min E36, så det er nok ikke standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Begge sidene ja. Ikke standard på E-36, men er vel standard på E-46 så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har (desverre) m3 speil, så har ikke varme i det hele tatt i speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har (desverre) m3 speil, så har ikke varme i det hele tatt i speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har (desverre) m3 speil, så har ikke varme i det hele tatt i speil Man får varme i slike speil også... dog ikke de til 399,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå