|Andreas| Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Fine felger, passer bilen veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 takker for komentarter:).. rattet er FÆLT.. ønsker meg nytt til jul:D skal lakke listene rundt vinduene svarte også.. ble ikke noe fint med bare nyrene svarte, men hadde ikke mer lakk:P takker for de store bildene.. hvis det er av interesse kan jeg slenge inn ett bilde av sånn den var når jeg kjøpte den også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Bilen var jo meget pen, ser litt sint ut med de sorte nyrene. Lakkerte du dem eller fjernet du bare kromdekselet? det går vel an på e34.. Rattet vil jeg ikke si så mye om, men huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Pen bil, e34 blir veldig fin med ny felger.. Men som flere har sagt rattet var ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe.. ratter skal bort.. jeg lover.. slenger opp ett bilde av sånn bilen var når jeg fikk den jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Meget nice bil! Og de felgene er som skapt til 5'eren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Har blitt mye penere ja . Syns også du bør ha i fremtidsplanene å bytte til V8'r fronten, og enten M5 eller en eller annen spoiler/ leppe i fronten. E34 har liksom litt "underbitt" orginalt i frontfangeren. AC Schnitzer frontspoileren er drit flott, men grisedyr. Rundt 5000 kr med CCN rabatt for ulakkert spoiler hos ACS Norge (Bavaria) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe.. må ærlig innrømme att jeg ikke liker v8 fronten.. den blir for stor i forold til resten av bilen.. planen er å få kjøpt lyktespoilere, rieger frontleppe (den beskjedne under fangeren) og en søt liten spoiler.. vil ikke over dramatisere bilen... det er tross alt bare en 520.. da skal det ikke se ut som den kjører fra alt:).. lakke lister rundt rutene skal gjøres.. skal også ha hvite blinkers rundt hele.. (sidene og bak igjen).. i mine øyne da så er den ferdig.. vil ha en litt anonym bil som alikvell skiller seg litt ut.. ikke en som hyler " her kommer jeg! se på meg!" alltid likt kule anonyme e34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Er for all del enig i at overstyla E34'r ikke er pent, gjelder vel egentlig de fleste BMW'r. Når det gjelder lyktespoilere, så er det ikke lett å få tak i pene med skikkelig passform . Jeg har spleisa Mattig lyktespoilere med RGA lyktespoilere. Det for å få de hele(uten utskjæring til parklys) og med bra passform. Mattig har utskjæring og bra passform, og RGA er hele med drit dårlig passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 var fint det:) noen som har no peil på åssen passformen er på de fra tuning.no? å er det noen som har no baklykter til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå