Joachim Lie Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Jeg skal ikke ha det på bilen min, ser bare teit ut
Joachim Lie Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 hmm, innlegget mitt kom på topppen, det var rart
gtoo71 Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E39-Touring-E ... dZViewItem Heisann hva syntes dere om denne hilsen gt ,
gtoo71 Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 OK folkens har kommet frem til d att jeg ikke skal montere denne på bilen. Hilsen GT
-Anders- Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 hva f.. skjer på forumet idag a?? Poster kommer jo i hytt og pine over første innlegg i tråder osv.. Så at klokka gikk feil her inne før idag.. altså en time for fort. Kan det ha noe med det å gjøre kanskje=??
Andreas1 Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Synes egentlig ikke den spoileren lyste av designersuksess
Eirik3 Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 OK folkens har kommet frem til d att jeg ikke skal montere denne på bilen. Hilsen GT Ikke noe å gråte over, heller celebrate with !!
Fredrik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg vet ikke om forumdatabasen har rotet det til når det gjelder denne tråden eller om det er andre årsaker til at den virker litt merkelig, men tråden er iallefall rimelig meningsløs. Jeg stenger derfor tråden, men hvis noen er av en annen mening får de heller sende meg en PM...
Anbefalte innlegg