Motor Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 noen som vet hvor jeg kan finne delenr til råkarrosseriene til bmw"er? der finner man ut hvilke karrosserier som er forsterket av hensyn til motorstørrelse,og det kan jo brukes ved eventuell ombygging når man skal godkjenne bilen vel?
Quattrokiller Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Alt er mulig. Her er feks 90 735i. er bare å bruke siden så finner du alt mellom himmel og jord. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=05
Runar-CSi Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 hvilken bil er det snakk om?? Går litt raskere i ETK enn på RealOEM....
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 hvilken bil er det snakk om?? Går litt raskere i ETK enn på RealOEM.... Denne ETK - Jeg ser mange skriver at de skal sjekke ETK etc. Er dette noe man kan laste ned eller er det på en nettside alà RealOEM? Hva står ETK for...?
Runar-CSi Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 ETK er i bunn og grunn det samme som du finner på RealOEM, bare i en litt annen utførelse og litt kjappere å bruke. Om den ligger ute til nedlasting vet jeg ikke men det gjør den sikkert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå