Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett originale E60 M5 speil i Sverige for ca 10 000kr - noe jeg ikke syns de er verdt. Jeg har kjøpt "hamann" replica speil og disse betalte jeg ca 4000kr for tror jeg..

aaa.jpg

aab.jpg

Skrevet

hmm :D fant noen orginale på ebay til 5000kr.. menmen er mye penger for speil. Lov til å spørre om hvor du har fått tak i de hamann speilene eller? ehe :o fete speil forresten

Skrevet

Jeg har kjøpt de fra Schmiedmann for en liten stund siden. Det står E60 sportsspeil på siden, men en del fra utlandet sier Hamann.. Når jeg også ser på Hamann sine speil er de helt like etter det jeg kan se.. :)

Skrevet

et spørsmål til, er det led lys under på disse speilene og det er el-innlegging av speilene? og hva må man egentlig gjøre når man skal bytte speil? ingen som har en DIY?

Skrevet

Det er desverre ikke led (Skulle hatt det når jeg bestilte, men var desverre ikke tilgjengelig) og ikke el-inklappfunksjon av speilene. Jeg tror man kan få det, men det var såpass mye dyrere at jeg heller klarer å klappe det inn selv hvis jeg skal ha behov for det (noe som jeg ikke har hatt ennå).. Jeg vet ikke hva man må gjøre for å bytte speilene, da jeg fikk et verksted til å gjøre det. Syns det er for dyr og ny bil til å skru på selv..

Skrevet

egentlig ganske enig i det. Det kuleste hadde vært å fått tak i orginale m5 speil. Men da vet jeg i så fall at det finnes replica speil av m5... Super dupert.. Takk for hjelpen 8)

Skrevet

Jeg ser du holder til i Valdres. Har hytte i Etnedal, så hvis du ikke har handlet speil innen da er det sikkert en mulighet for å møtes så kan du eventuelt se på speilene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...