Kjell Rune Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 er det noe uorginalt med det panseret??
Espen M33 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Siden jeg er så gammel, så må jeg komme med følgende spørsmål: Er det ikke litt kjedelig å bruke så mye penger på en bil og vite at man aldri får det godkjent? Den bilen der skiller seg jo litt ut, og jeg vil tro den er av typen som blir stoppet i teknisk kontroll om det er teknisk kontroll der den befinner seg. Hva skjer da? Ellers: Morsomt prosjekt
Endre87 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Den fronten der er rå! Bare for å få sakt det og det ser ikke ut som en feil . Noe Misunlig på bilen din , sinsykt pen bil Men når du er ute med motoren så skal du vel lakke motor rom? Mvh
Bmwgutt Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Hadde det vært coupe så hadde du hatt noe av det peneste på norske veier, etter min mening Ekstremt pen bil! misunnelig er vel bare forordet her
isanfa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 er det noe uorginalt med det panseret?? Det er sveist "bad look" på panseret. Er noe forlenget. Smak og behag:)
E46Hazey Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 er det noe uorginalt med det panseret?? Det er sveist "bad look" på panseret. Er noe forlenget. Smak og behag:) Hadde ikke vært enklere og billigere totalt sett å sette inn en e46M3 motor? ( husker ikke motorkoden fått meg litt vodka idag )
E46Hazey Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Bare det at jeg siterte på meldingen over burde kanskje være en varsel om å ikke drikke mer
isanfa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Siden jeg er så gammel, så må jeg komme med følgende spørsmål: Er det ikke litt kjedelig å bruke så mye penger på en bil og vite at man aldri får det godkjent? Den bilen der skiller seg jo litt ut, og jeg vil tro den er av typen som blir stoppet i teknisk kontroll om det er teknisk kontroll der den befinner seg. Hva skjer da?Ellers: Morsomt prosjekt Penga har man væl sløst bort på mer ufornuftige ting enn en bil:) Også er det ikke sikkert at den kommer ut på veien med den motoren i det hele tatt. Er ikke en bil eg e avhengig av. Kalles hobby det her, og da vet man jo aldri hva som skjer underveis:) Nå skal det og sies at den motoren som står i bilen fra før av, er den samme som står i E36 320
E46Hazey Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Dobling av hestekreftene burde gi deg ett bra flir når du gasser litt
isanfa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 er det noe uorginalt med det panseret?? Det er sveist "bad look" på panseret. Er noe forlenget. Smak og behag:) Hadde ikke vært enklere og billigere totalt sett å sette inn en e46M3 motor? ( husker ikke motorkoden fått meg litt vodka idag ) Joda, det kan så være. Men billigere, trur ikke det akkurat. E46 M3 motorer ligger ikke akurat og slenger i alle garasjer:)
isanfa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Den fronten der er rå! Bare for å få sakt det og det ser ikke ut som en feil .Noe Misunlig på bilen din , sinsykt pen bil Men når du er ute med motoren så skal du vel lakke motor rom? Mvh Har vært inne på tanken om og lakke motorrommet ja, men vet ikke om det burde bli "gult" eller sølv........
E46Hazey Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Nei sant det, men kommer over masse rart på Autopower. Jeg ser etter e46M3 bakaksel holder på med mitt lille 500hk prosjekt
Patrick B Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 er det noe uorginalt med det panseret?? Ta en titt på bildet, så ser du nok en viss forskjell fra det pansteret og originalt
Superbeetle Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Syntes det ser bra ut jeg men er noe "feil". Ser ut som at ytterkanten på panser foran med lykten ikke er helt på linje med overgang lykt/panser. det var ikke så fint.. men at det skrår slik det gjør, ser ikke dumt ut..
|Andreas| Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Har sett denne i Max Power, stilig bil. Syns interiøret er ganske stilig Men den ser forferdelig lav ut. Har du ingen problemer med å komme frem med den lave fronten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå