Just-turbodiesel Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 ghost xtreme customs ------- styling og tuning monterer og skaffer tuning/styling til biler. driver og jobber med internettside legg meg til så lenge på msn/send mail: mortensen_racing@hotmail.com
///MoePower Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 kremt: 16 og stylingfirma? Greit nok du kan sikkert skaffe og drive firma, men hvor mange vil ha montert og skrudd på den dyre tøffe bilen sin av en som er 16? Håper dette er i kompaniskap med noen andre? Ikke for å kritisere altså Vil bare vite om du har greie planer for dette eller om dette er noe som ikke kan bli noe av..
Deep Dish Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 ghost xtreme customs ------- styling og tuningmonterer og skaffer tuning/styling til biler. driver og jobber med internettside legg meg til så lenge på msn/send mail: mortensen_racing@hotmail.com 16 år og skal drive med tuning..!!??? Hehehehe.... Blir som om å spørre nabojenta på 6 år om hun kunne ha lagt opp Hugo-dress buksen min.. (Hører hun er en jævel på symaskin...)
J Naustdal Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 hehe kanskje morra hans som syr. hehe. ( på tide å legge seg )
///MoePower Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Huffda, var ikke meningen det skulle ta SÅ mye av..
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Man skal ikke undervurdere de unge idag.. Sønnen til en bekjent er 15 år og jobber på bilverksted - og han er flink..
Bmwfanatic Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 etter innleggene hans å dømme her, så vet han ikke stort hvor han får tak i ting virker det jo som, så jeg stiller meg i allefall skeptisk
gkjernaas Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Hmmm... Nå ja, men kan vel være flink for det! En i nabokomunen leverte en moped til et verksted for mc. Det heter forøvrig RIDE, og skal visstnok være et verskted som har ordentlig peiling på mc helt fra 50ccm til godt over 1000... De klarte ikke å få mopeden til å gå. Men derimot klarte en 16-åring som gikk på mekken å få den til å snurre. Han omtales som en av de flinkeste i fylket til å trimme mopeder... Og de skal visst gå hinsides bra etter han har klådd litt! og JA... Jeg veit det er verre med biler, men dette var bare en pekepinn på at det er helt høl i huet å drive på sånn som dere gjør. Fins da vel flust av folk som ikke en gang greier å skifte fra vinter- til sommerhjul på en bil. Må da vel være bedre at en som han(som trolig tar en brøkdel av den prisen et verksted gjør), enn at de sender bilen på verksted. Det forumet her har en voldsom tendens til å henge ut folk, og det ødelegger stemningen betraktelig. Synes dette er dumt, ettersom det overhodet ikke var ide'en bak det(regner jeg med). Greit å advare andre om folk om dårlig arbeid, men å omtale seg om et resultat ingen har sett, er rein drit-unge-hjæl spør du meg, og dette kan minne om funksjonsvold... Kun for å heve seg sjøl! Og til deg som spør om det er legge-tid snart... Hva i heite er detfor en slags oppførsel??? Synes jeg skimta at du kjørte en 318is... Blir som om jeg og alle andre med sekser skulle bannlyst deg det da, bare fordi du kjører en liten fise- firer! Det blir for dumt, og det skjønner dere og!
gkjernaas Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Tok feil med den 318is'en gitt... Men dog, poenget blir det samme! Forøvrig kan det vel og nevnes at han som spør om legge-tid sykler om dagen! Og er så frampå!?
babjorn Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 gkjernaas helt enig med deg,utrolig dårlig oppførsel fra fult voksne folk.er jo samme barnslige oppførselen dem driver på med på skolen den som er mest voksen her er han på 16
Hankook Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Må si meg enig, syns dette ble dratt litt langt, uten å vite noe, så kan d godt være att gutten har minst like mye eller mer peiling av mange her inne. Ikke noen her som kan si noe annet uten å sett gutten i aksjon. Mera selv da jeg for 2år siden var 16 var alle skeptisk til å la meg fixe bilene deres, men da jeg ble 18 var saken helt annderledes. Hvorfor? myndig? 2 års lenger livserfaring? Jeg har enn kammerat som fikser opp en scout 2, det er en gammel offroader, for de som ikke viste det. Når jeg ser alt han gjør alene er dette helt vilt, han har sveiset hele karoseriet fritt for rust, han har overhalt motoren, ALENE, han er kun 16år, så jeg vil ikke kritisere en 16åring før jeg vet hva han kan eller ikke kan. Er enig i att jeg stiller meg kritisk, men hvis dette er/blir ett seriøst firma regner jeg også med att han får forsikring ergo Skaden blir dekket hvis han skulle gjort noe galt. Uannsett. Lykke til med firmaet ditt
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 etter innleggene hans å dømme her, så vet han ikke stort hvor han får tak i ting virker det jo som, så jeg stiller meg i allefall skeptisk Jeg har ikke lest innleggene hans, annet enn dette her. Selv om man kanskje har en del stavefeil, skrivefeil etc. betyr ikke det at gutten ikke er flink med hendene for det. Jeg er også helt enig med de to innleggene over meg med at det er mange på dette forumet som henger ut folk og det virker som om det er mest de unge som henges ut her.. Jeg trodde at når man var blitt voksen hadde man kuttet ut med den dritt-kastingen til hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå