jcvold Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 jeg har som sagt meldt meg inn i BMW klubben her i usa,og i dag fikk jeg brev i posten : "you are invited to join us for a holidy recovery party at the BMW PERFORMANCE CENTER,located 1 mie west of the BMW manufacturing facility ( i south carolina,der dem lager X5 og Z3,Z4) med banekjøring,bar,hotell og hele pakka for 75$!! og jeg som ikke har skaffa meg BMW her enda!! hadde hvert grisefett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Ta MYKJE bilder Trur eg og skal flytte til USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 mhm.. store motorer og bra bmw miljø.. trenger man noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 og jeg som ikke har skaffa meg BMW her enda!! Hehe, når du første er der borte må du jo benytte sjansen til å kjøre rundt i en feit amerikaner en liten stund! De selger jo Viper'e til 300 000! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-DOD ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 noe av greia med bmw klubben er vel at de forventer at du møter i en BMW antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 tror dem ikke hadde rynka så veldig på nesa vist du hadde møtt opp i en slik eller bare de aller særeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 kryp til korset og lån eller lei en bmw i noen dager da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvis du ikke drar dit, så skal jeg stå først i køen på Gardemoen når du kommer til Norge, å gi deg opptil flere bitch-slap..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Sånt skulle BMWCCN stått for å, billig turer til tyskland osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvis du ikke drar dit, så skal jeg stå først i køen på Gardemoen når du kommer til Norge, å gi deg opptil flere bitch-slap..!!!! hehe,er nesten fristende å kjøpe en M3 ,og selge den igjen uka etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Sånt skulle BMWCCN stått for å, billig turer til tyskland osv Gjør de ikke det da? Koster nok litt mer, men trodde de arrangerte turer til fabrikker og testbaner etc i Tyskland...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jo er turer årlig til tyskland, koster ikke så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jo er turer årlig til tyskland, koster ikke så mye heller. Nja... BMWCCN har ikke en årlig tur til Tyskland, men de turene de har er absolut interessante nok (les: Mobile Tradition etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 det dumme med BMWCCN sine tysklandsturer er at der tar en buss ned,istedenfor å kjøre egen bil.eller de har vel egne turer til "ringen" og da ,men klubbturene er i buss. jeg hadde følt meg naken uten BMW`en min i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 det dumme med BMWCCN sine tysklandsturer er at der tar en buss ned,istedenfor å kjøre egen bil.eller de har vel egne turer til "ringen" og da ,men klubbturene er i buss.jeg hadde følt meg naken uten BMW`en min i tyskland Jeg er langt på vei enig, men man kan jo begynne å filosofere litt over hvorfor slike enusiaster frivillig lar seg busse rundt i Europa istedenfor å kjøre deres egen BMW. Et følge på 15-20 biler er en kjempeutfordring å holde samlet gjennom/i Tyskland... og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å være med på noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå