Eaglehrt Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 hahahaha.. den var GENIAL kitta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 De rosa BMWene bare viser at det nok fins et par mannlige frisører som også kjører bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 dama mi hadde digga den bilen! noen som vet om den er til salgs? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 hehe mye rart her i verden syntes denne var grom http://www.autopower.se/galleri/whymust ... er/amg.jpg Nei huff da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Mye bra på denne autopwer.se siden. Gode komentarer til bildene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 kan jo ha vært en "profileringsbil/firmabil" , bare at nå er all reklamen fjærnet og du står igjen med en rosa bil? Firmaer som skal ha reklame med grusome/spesielle farger bruker vel som regel å plaste bilene. har da sett mange reklamebiler som er lakket istedet for bare folie.. itillegg så er dette med helfolie av biler noe som har kommet skikeligt de siste årene.. for det tredje så er hel folie ganske dyrt, og kan man lakkere selv eller får gjort det svart så kan det bli rimeligere med lakk! og for det fjerde så stiller folie høye krav til at lakken er god og fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Uff... Jeg var på¨Lade i Trondheim i forrige uke ved Jysk butikken da jeg fikk se en Hvit E39 med 5 store bøtter av noen ekstralys! Noen som har sett den vakre doningen i byen? Jepp. Så den passere Sluppen her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Den rosa E39'n burde ihvertfall ha hvite blink . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 her har dere noe og smake på kunne faktisk tenkt meg en sånn selv måtte se åssen det blei føre sport evo'n til Thea blir lakkert rosa det er ikke hennes bil på bilde men fikk en feeling om åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 her har dere noe og smake på kunne faktisk tenkt meg en sånn selv måtte se åssen det blei føre sport evo'n til Thea blir lakkert rosa det er ikke hennes bil på bilde men fikk en feeling om åssen det blir Hadde revurdert den ideen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 alltid likt rosa jeg.. syns det er en peeen farge men bimmern hennes blir rosa edit: er innom tråden ooofte bare for og se på den rosa m3'n han som modda den skulle sota rutene og spart på shadowlinen så hadde den vært så godt som perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Tror nok den rosa photoshop-M3en der hadde sett bedre ut om ikke viskere, lister og alt var tatt. Tror forresten man kan få f.eks. Volvo V50 i lyserosa fra fabrikk. Har ihvertfall sett en slik her i Norge. Ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Tror forresten man kan få f.eks. Volvo V50 i lyserosa fra fabrikk. Har ihvertfall sett en slik her i Norge. Ny bil. Kansje ikke så knæsj rosa som disse. Men han derre Tommy som driver TS Racing bestillte vel den gamle A4'n fra fabrikken i rosa . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 her er det en litt bedre modda rosa e30 damn det frister med rosa e30 m3 noen som kan hjelpe meg og overtale Bmwgutt sånn atte 335'n vår blir rosa? han får jo panikk med engang jeg nevner bmw og rosa i samme settning EDIT: Bmwgutt er overtalt, lakken blir rosa perlemor med lilla flake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå