Dirty Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 en her i dalen som har Er du På felgen prøv Jesus i helgen haha i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Så en rånete, knallgul Audi i byen i helga, med skriften "DEN GULE FARE" i toppen av frontruta. Det tok seg ikke særlig godt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg hadde "Du trenger å bli frelst" + joh.3.16 i bakruta på min gamle BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg hadde aldri vilt hatt det på min i alle fall, men kan jo bidra til litt latter når man kjører forbi noen.. Eneste jeg har er bmwccn diskret i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 blir nok ikke Gud greia mi nei, men kunne tenkt meg noe diskre lags skjørta, elelr noe anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 på bagasjelokket mitt står det "hold avstand-barn leker" mange som ler godt når dem ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Siden jeg begynner å miste litt hår på hodet var det en kompis av meg som mente at dette var en ypperlig bumper sticker for meg: Fant denne på samme siden som jeg fant den forrige. Passer jo for en del her inne Så er det jo bare å håpe at folk verdsetter livet sitt da Ellers så er det sikkert mye annet man kan finne på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hva med denne.. det er kult og vere harry, bare synd ikke alle har råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hva med denne..det er kult og vere harry, bare synd ikke alle har råd til det Tror det manglet noe der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 mener jeg lå bak en dame som hadde detta bak på den lille bilen sin! "hvis du først skal kjøre opp i ræva mi, kan du i det minste spandere middag først" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 talentløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe fet dame da som har den bak på bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 heh... var i sverige i sommer og der så jeg en gammel ascona med teksten: "min bror er en camaro" i bakruta.. og i Volda går det en rusten kassebil med teksten: "hold kjeft, eg har full gass". ..eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 og i Volda går det en rusten kassebil med teksten: "hold kjeft, eg har full gass". ..eller noe sånt he he - ganske morsom den faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå