Jonass Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 kun momset inn. se annonse for mer info eller ring. Kun seriøse henvendelser! Billigere m5 enn dette får du ikke!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 kan du ta bilder av motor og litt mer interiør... Kan du vise bilen i Svolvær? Er i Kina for tiden men har familie på Laupstad som kan se på bilen. Er det service hefte? Kan du sende bilder til. raynik@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 send gjerne bilder til meg også. er det 3.6 eller 3.8l? ninengl@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunobrun Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 3,6 self. 90modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Skal sende flere bilder til teck og raynik når jeg kommer hjem i slutten av uka. Kan komme en tur til svolvær ja, ingen problem. Og ja, det er servicehefte. Er selfølgelig åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Intressert i bytte i en e34 535i Manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Intressert i bytte i en e34 535i Manuell? Bruker du "goks" bilder Da blir han forbannet over at du bruker hans proffe bilde uten lov Til trådstarter:Blei det ikke noe ombygging har du det norske chassise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Er vel egentli ikke interessert i bytte, men er litt åpen for det også, må se hva som skjer. Din bil er ganske bra stand eller? Frank: Jepp, har den ennå.. Grunnet ny jobbsituasjon så fikk/får jeg ikke tia til ombygging :/ har skaffet ny motor men har ikke fått satt den i ennå. Kan selge den bilen med nye motorn(ikke satt i) og m5en ilag visst noen er interessert i det. Det er en 520 88mod svart eu godkjent 7-8månder til. Kan og selges separat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Er vel egentli ikke interessert i bytte, men er litt åpen for det også, må se hva som skjer.Din bil er ganske bra stand eller? Frank: Jepp, har den ennå.. Grunnet ny jobbsituasjon så fikk/får jeg ikke tia til ombygging :/ har skaffet ny motor men har ikke fått satt den i ennå. Kan selge den bilen med nye motorn(ikke satt i) og m5en ilag visst noen er interessert i det. Det er en 520 88mod svart eu godkjent 7-8månder til. Kan og selges separat. og hva er prisen for begge bilene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Du har pm frank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Hva forlangedu for denn svarte 535i`n der? synns jeg har sett denn til salgs før... KM stand?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Hva forlangedu for denn svarte 535i`n der? synns jeg har sett denn til salgs før... KM stand?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Hva koster det å få skilt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 knappe 100tusen... Kanskje jeg skal registrere den for å så selge den? Kanskje lettere? Har det ikke vært for at jeg nå må ha meg varebil så hadde jeg betalt det. Blir 540 eller m5 vare nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg