TheMan Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Har du kjøpt denne i Tyskland, hvor mye måtte du ut med for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 knappe 100tusen...Kanskje jeg skal registrere den for å så selge den? Kanskje lettere? Har det ikke vært for at jeg nå må ha meg varebil så hadde jeg betalt det. Blir 540 eller m5 vare nå. Helt utrolig at det skal koste så mye... Da er man jo oppe i en totalpris som en ok M3 E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Så mye? 160 lapper er en ok pris for M5. Får det ikke no særlig billigere hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 bump... Tar imot bud på bilen. 520en er solgt, bare m5en igjen nå! Dette er billig, blir den ikke solgt iløpet av januar så blir den solgt i deler, mere arbeid men får mer igjen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 hvordan er tilstanden på motor og gir? bruker den noe olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 du har pm toro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 opp..mange interreserte foreløpig men ingen som har slått til ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 ingen som skal bygge om e34en sin til m5 eller ha en fin bil å leie prøveskilt av og til på til sommarn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Tar imot bud på bilen.... Kan og bytte eller ta innbytte. Send meg pm eller ring visst interresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 opp Fast pris! ikke int i inbytte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Er det med felgene på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Hvor i Lofoten bor du? Er veldig intressert såfremst jeg får jobbet litt ekstra framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Er det med felgene på bildene? "18" m5 felger, v8 front, ellers helt orginal." står det i annonsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Er det med felgene på bildene? Ja det er med de 18" felgene eller 17" felger med slitte piggfri vinterdekk. Prisen forusetter at bilen blir henta i lofoten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Hvor i Lofoten bor du? Er veldig intressert såfremst jeg får jobbet litt ekstra framover.. Bor på leknes. Ja da må du isåfall jobbe fort visst du skal ha bilen, den blir solgt rimelig kjapt nå virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg