Sandersen Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Mye pes og bygge om en pre-facelift til en facelift e30 ? kan se for meg at det kan bli litt problematisk med mellomplata bak ved blinklysa. Noe som har vært borti dette?
k1t Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 i fronten er det kun skru av- skru på, med unntakk at de gamle tauekrokene må kappes bort.. Bak byttet jeg kun fanger, denne passet ikke 100%, var litt lenger på en måte så ble ei rar glippe mellom fanger og hjulbue.. lykter byttet jeg ikke da jeg syns de gamle er finest..
bård Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 foran er det ikke noe problem bare gjøre som k1t sier, men bak ville jeg beholdt de gamle lyktene, finest de. så kjøper du m-techll kopi bakfanger på bmw-spesialisten, som er tilpasset pre-facelift modellen, gjorde det på min og det ble ganske bra..
Sandersen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Har du fortsatt den glipa eller k1t ? eller fått den vekk? kanskje det blir til at jeg skaffer meg en facelift som prosjekt bil, liker ikke løktene til pre-facelift. skal ha totalt komplett m-tech II med sidedør+frem/bakskjerms listene, koste hva det skal koste m-tech til det minste detalj, t.o.m instrumenthuset og innstignlings-listene skal være M-merka, det ivertfall jeg skal gjøre utsende messig, motor messig har jeg ikke helt bestemt meg enda da det er mange artige alternativer, men kompressor er noe som ligger i baktankene, ikke mange som har til e30. Det her er utgangspunktet mitt ser ut som han har valsa litt og her ?
Fredrik Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Du kan jo evt. lese litt i denne diskusjonen... jeg vil tro at de fleste forskjellene på "ny" og "gammel" E30 kommer frem der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå