ready2ride Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Hei Kjøpte for en stund siden en E-46 Touring, og glemte selvsagt og sjekke om det varmeseter i den. Det kom jeg på når det ble kaldt.... Har ikke demontert setet, men sjekka under at det er en kabel som går opp i settet. Kan dette vere til airbaggen? Noen som har vert borte i lignende?
sondre Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Har det samme "problemet" med min e39 - Så hvis noen vet om varmeelementene ligger klare til bruk i forsetene (skinn) så er det bare å si fra. Har ikke veldig lyst til å ta å demontere setene for å finne det ut...
ready2ride Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 btw, jeg har ikke skinn seter.
ABCDEF Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 de ledningen er nok airbagen, hvis de er tilkoblet. Husk husk hvis du skal ta ut setene at du ikke må ha tenningen på mens den ledningen er frakoblet. Da det vil gjøre at du får opp feilmelding ved speedometret, om at det er feil med airbagen. Noe du må inn på verksted og få slettet.
ABCDEF Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 de ledningen er nok airbagen, hvis de er tilkoblet. Husk husk hvis du skal ta ut setene at du ikke må ha tenningen på mens den ledningen er frakoblet. Da det vil gjøre at du får opp feilmelding ved speedometret, om at det er feil med airbagen. Noe du må inn på verksted og få slettet.
ready2ride Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Takker! Må få tak i noen seter som har setevarmere da. Ligger det klart med ledningsnett til bryterene(det er ett lokk der i dag), eller må det også trekkes opp?
haugejan Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Held faktisk på å ettermontere setevarme på min E46 nå. Det er fult mulig, men det er ein god del arbeid. Du må inn med nytt senter konsoll med bryter for setevarme, trekke opp kobler, samt få montert sjølve varme elementa i seta. Sett med senterkonsoll inkl. kablar kostar ca 2000 kr. Varmeelementa i seta litt i sjølve setetrekket, så i utgangspunktet må du byte trekka, eller får tak i kunn sjølve elementa. I ein tidleg periode vart desse solgt separat. Skal du byte trekk så kostar dette mellom 4000 og 7000 pr sete alt etter kva for seter du har
ready2ride Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Like greit å legga på seg noen kilo da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå