Analex Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Jeg så i dag at bilen (e36 coupe) var mye lavere bake på høyre side enn venstre, faktisk så mye at det hadde subbet litt borti hjulbuen. Det sitter på bilstein sprint dempere og 30/30 eibach rundt hele som er montert av verksted. Hva kan det være feil?
336mik Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Kan være noen slitte foringer,evt at hjulopphenget har fått seg en skikkelig smell så det er skakt. I verste fall(som jeg har opplevd en gang) så har bilen begunt å ruste og bli myk på kristske punkter.
-Anders- Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Har vært noen diskusjoner oppe her inne før ang At E36 noen ganger er skjeiv i ræva. Jeg fikk hvertfall aldri noe klart svar ut ifra det! Min gamle IS var også skjeiv i ræva forøvrig..
Riefarn Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Samme er min... ikke fått noe merknad verken på 4-hjuls kontroll eller EU..
bad_ip Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 det problemet har jeg også når jeg har på 18" felger på en e46. subber litt på høyresiden bak. hadde den hos jæger, men de kunne ikke se noe gale. noen ganger var det bare sånn...kunne kanskje hjelpe med en hjulstilling
Analex Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Den virker jo helt vindskjeiv :\
BreitBau Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Min er skreiv noen ganger når brekket er på..
bård Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 problem på e36 har jo vært at festene til bakstilinga i gulvet på bilen ryker som følge av kombinasonen rust og hardt bruk, så mange som bruker e36 litt hardt, sveiser på forsterkningsplater fra 3,2 m3, disse fås kjøpt hos bmw..
CS Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Det kan også være fjæra som er knekt. Min forrige bil så var fjæra knekt av ved nederste ring. Ta av hjulet å sjekk, hvis du ikke har gjort det
Analex Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Hmm, jeg får sjekke litt i morgen etter jobb hvis jeg får tid. Tviler på at fjæra er knekt fordi bilen har nesten ikke vært brukt etter jeg det ble montert nye dempere og fjærer.
Analex Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 Leverte bilen på verksted og de fant ikke ut noe annet enn at det kunne være noe feil med fjærene, men de hadde ikke utstyr for å teste dette med trykk. Det er et eibach pro kit som står på bilen, dette skal jo være noe av det bedre man får tak i, men det kan jo hende at jeg har fått et mandagsprodukt. Jeg hører en "klunk klunk" lyd bakfra når jeg kjører. Kan dette ha noe med slitte traversforinger å gjøre?
JJ_Cool Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 la inn en tråd om det samme på min E39.... kom ut en morgen, da hadde bilen sunket nokså mye på høyre side bak. Hadde akkurat EU- kontroll på min, var et kulelager som hadde gått, eller måtte skiftes... Hvorfor gjør et kulelager der at bilen siger?
JJ_Cool Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 jeg trodde vel egentlig at det var demperen eller fjæra som var ødelagt pga alle de JÆVLA fartsdemperne vi har her i Egersund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå