Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 For alle oss som syns M-tech på E92/E93 er kjedelig ser det ut til at det nå kommer en M-tech II pakke hvor det er enda mer sportsligere støtfangere. Over fronten får jeg E60 M5 / E63 M6 assosiasjoner og hekken ser det ut til at M-tech fangeren fra E90/E91 har kommet på plass.. Bildene taler for seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Kjedelig bil av BMW utsendesmessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Synest foreløpig ikkje at det der var noe særlig pent. Mulig jeg forandrer mening når jeg ser et bilde der fangerene er hellakkert i bilen sin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 likte ikke rompa så godt på den der.. Og litt småkjedelig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det virker som om de fleste glemmer at dette er kamuflerte bilder. Det er vel ikke meningen at en kamuflert bil skal se så spennende ut. Forøvrig syns jeg E92 har et spennende design og det er virkelig forbedret i forhold til E90.. Og som det ser ut på spionbildene vil E92/E93 få M-tech bakfangeren som E90/E91.. Da må man jo kunne forvente seg et slikt resultat og hvis dette ikke er spennende vet ikke jeg... Det er slik det skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 joda, det blir sikkert bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 ...Og en versjon til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Den siste photoshopen der ser veldig fet ut! Fatter ikke folk som klager over at dette ser kjedelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Den siste photoshopen der ser veldig fet ut! Fatter ikke folk som klager over at dette ser kjedelig ut. eh hva har den photoshopen der med hvordan bilen egentlig ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 ...Og en versjon til.. To ekstra potter gjorde mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Den siste photoshopen der ser veldig fet ut! Fatter ikke folk som klager over at dette ser kjedelig ut. eh hva har den photoshopen der med hvordan bilen egentlig ser ut? Det sies at det er slik den blir seende ut, og resultatet blir nok ikke langt fra dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 det sies? av hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Du kan jo bare se på den maskerte bakfangeren, så ser du lett de samme linjene som på bildet over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 synes ikke det ligner 5 øre jeg, den røde bilen der ser ut som crap, maskert eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 eh hva har den photoshopen der med hvordan bilen egentlig ser ut? Den photoshopen har mye med hvordan bilen egentlig kommer til å se ut. Mener du at det å klistre 2 ekstra enderør på bilen gjør at den ikke er sammenlignbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå