Toro Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Ble alle E39 levert med original alrm? Lurer på om jeg ikke har dette på min, eller om den ikke fungerer. Har den røde flippen på speilen, men den lyser ikke når jeg låser bilen. Har fjernstyrt sentrallås som ligger i nøkkelen, og alle blinklysene blinker i det jeg låser bilen. Hvordan sjekker jeg om jeg har alarm?
TJ Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Alle E39 ble vel ikke levert med alarm originalt. Den røde flippen lyser ikke rødt når du låser bilen, men blinker når bilen er låst. Så lenge du sier alle blinklysene blinker når du låser bilen, pluss at du har den røde flippen på speilet, så har du nok alarm på bilen din. Du kan også sjekke i instruksjonsboka hvis du har en oversikt over utstyret som er montert på bilen din der.
JJ_Cool Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 eller bare låse med fjernkontrollen slik alle blinklysene lyser og alarmen går på, så lås opp med NØKKELEN, enetn piper det eller så piper det ikke alarm eller ikke alarm. Jeg har inforcer alarme, elle noe i den duren, har sett at mangen andre BMWer også ha det, fabrikk montert??
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Har prøvd å låse med knappen og låse opp med nøkkelen, men da peip den ikke. Gjorde akkurat det samme på min far sin E39 og den peip heller ikke, men han vet jeg har alarm fordi den plutselig begynte å ule en dag jeg lånte den. Og speilen hans blinker når bilen låses... Har ingen oversikt over hva slags utstyr som er montert i min bil
Andreas1 Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 DIY - finne ut om du har alarm. * Sitt i bilen. * Dra i hendelen ved sparkeplaten til venstre under dashbordet slik at panseret låses opp. * Deretter går du ut av bilen, lukker døren og setter på alarmen/låser ved hjelp av knappen på nøkkelen. * Gå foran bilen, åpne panseret og stikk hodet fort innunder. * Dersom du nå får vondt i ørene har du alarm.
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 DIY - finne ut om du har alarm.* Sitt i bilen. * Dra i hendelen ved sparkeplaten til venstre under dashbordet slik at panseret låses opp. * Deretter går du ut av bilen, lukker døren og setter på alarmen/låser ved hjelp av knappen på nøkkelen. * Gå foran bilen, åpne panseret og stikk hodet fort innunder. * Dersom du nå får vondt i ørene har du alarm. Hehehe.... Artigper
StigJ Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Jeg pleier som regel å sjekke det på denne måten. Lukk opp førervinduet. Lås bilen med fjernkontrollen. Åpne panseret ved å stå på utsiden av bilen og stikke armen inn for å åpne panseret. Gå så å løft opp panseret.
Deep Dish Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Enkleste måten å teste alarmen på er å låse bilen med "fjernkontrollen" og jekk opp bilen. Alarmen går lenge før du får hjulet over bakken....! Hvis den ikke utløses når du prøver dette, så er enten alarmen defekt eller så er ikke alarm montert.!!
antiloop Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 På min er det montert en Defa alarm som styres av knappen på nøkkelen! Det er også en kablet fjernstyring som ligger i hanske rommet, hva denne er der for vet ikke jeg! Mr.Stream har du peil på dette, hvilken type etc!?
Øyvind81 Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Du kan også sitte i bilen også låse den med fjernkontrollen.. Vær litt bajas, prøv rattet,åpne dørene og sånn... Låste inne dama på kødd en gang da jeg skulle på butikken.. Kom ut etter fem min til ulende bil. Dama som var innelåst var forbanna og jeg lo
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Du kan også sitte i bilen også låse den med fjernkontrollen.. Vær litt bajas, prøv rattet,åpne dørene og sånn... Låste inne dama på kødd en gang da jeg skulle på butikken.. Kom ut etter fem min til ulende bil. Dama som var innelåst var forbanna og jeg lo Hehehe.. tror ikke jeg skal prøve på det med dama mi hvertfall, hu er litt langsint av seg
Deep Dish Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Joda, har alarm, som virker Se der ja... Får vel nesten si gratulerer(?).... Gikk alarmen når du jekket opp bilen.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå