K.T Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Fatter`n skal selge arbeidsbilen sin, en meget bra bil. Bilen er en 2000 Mitsubishi L200, send meg en PM eller ring direkte til fatter`n om det er noen som skulle være intressert Her er link til annonsen, http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=20
Kjetil Sømme Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Er det så jævlig vanskelig å legge den under "biler til salgs"???
R Andersen Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Er det så jævlig vanskelig å legge den under "biler til salgs"??? Det har vi ikke her.. Vi har BMW-selges, men der skal man kun annonsere BMW, så trådstarter har gjort helt rett i å legge denne annonsen her.
tobben! Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Og det er vel ikke nødvendig å være så krass i tonen heller, da blir det dårlig med julegaver vettu
hav Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Er det så jævlig vanskelig å legge den under "biler til salgs"??? Du har tideligvis en DÅRLIG dag ja... må jo legge andre biler utenom BMW tilsalgs her... mvh Hav
Kjetil Sømme Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Er det så jævlig vanskelig å legge den under "biler til salgs"??? Du har tideligvis en DÅRLIG dag ja... må jo legge andre biler utenom BMW tilsalgs her... mvh Hav Ja, det er en dårlig dag, ble syk på jobben og greier... Drit morsomt å kjøre bil hjem (not). Men hvorfor kan ikke folk legge ting i riktige kategorier. Jeg er ikke mer naiv enn at jeg ser at dette er et salgsfremmende tiltak for selger. Jeg har et halvt elghode til salgs, skal jeg lage en egen tråd for det også?
R Andersen Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Jeg har et halvt elghode til salgs, skal jeg lage en egen tråd for det også? Hvis du skal selge ett halvt elghode, så kan du gjerne lage en salgstråd om det, og da skal den i denne kategorien; Annet selges.
Fredrik Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Jeg får heller skynde meg å unnskylde Kjetil litt... tråden var egentlig skrevet i "Annet" forumet, men jeg flyttet den hit. Dessverre glemte jeg i farten å slette Kjetil´s innlegg som da var blitt meningsløst...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Hehe! Ja, da er Kjetil unnskyldt! Takk
K.T Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 Er det så jævlig vanskelig å legge den under "biler til salgs"??? Det har vi ikke her.. Vi har BMW-selges, men der skal man kun annonsere BMW, så trådstarter har gjort helt rett i å legge denne annonsen her. Da får vi håpe at denne diskusjonen er over, å at tråden hører hjemme der den skal være. Var tydlig litt for rask da jeg laget tråden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå