Soberg Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Her er noen bilder av min 1989 E30 320i som jeg kjøpte i vår, har fått gjort litt med den. Her er de beste bildene. Da jeg henta den: Bilder tatt etterkvært: Tatt bildene selv. Kommer flere bilder.. Gi gjerne tilbake meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 pen bil! angel eyes? hvor mye måtte du gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Pen bil! Har fulgt prosjektet på bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Takk takk, ja har tråd der også.. Husker ikke va jeg ga for lyktene, skal prøve å få tatt noen kule vinter bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 jeg mente hvor mye kostet bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Ser ut som en pen E30 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 flott bil,men hva er egentli penest, angel eyes eller sorte/blanke de lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Fin bil flott bil,men hva er egentli penest, angel eyes eller sorte/blanke de lykter? Jeg syntes at angel eyes er finast til lys bil mens sorte lykter til mørke biler, men smak og behag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå