jarli Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 er intresert i motor og gir! Det er notert hvor mye for nedre del av frontfanger? ser på d øverste bilde at den er knekt i venstre hjørne, går d an å fikse d? tror ikke han selger dette, står at han ikke selger frontfanger Helt riktig Jeg har tenkt å reparere den..
jarli Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 pris på baklyktene og den svartebakplata? tror dette er en 88 jeg? ska du ha frontfangern sjøl el er den defekt Frontfangeren skal jeg ha selv, og den er defekt ja 650kr for lykter og svarte bakplata! Bilen er 90mod og motoren er trolig 87mod
Yngvejos Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Hvor mye skal du ha for rattet og nyrene? 900 for ratt og nyrer dersom du henter..Nyrene er ikke så veldig bra tror jeg Bilde av rattet jeg selger(ikke skinnkledd): Er det rattet tykkere enn ett vanlig e30-ratt? Hva er diameteren på det? Er det kjørecomputer i bilen?
jarli Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 Det er ikke kjørekomputer i bilen..Det er et helt vanlig m-tech 1 ratt til e30.. Nye bilder:
Yngvejos Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Hvis jeg får sigarett-tenneren med i prisen, så kjøper jeg nyrer, sigarett-tenner og ratt for 900kr. Får lønn 20. desember så jeg henter det da. Eller kanskje du er interessert i å bytte i en dvd opptaker uten harddisk?
jarli Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 Hvis jeg får sigarett-tenneren med i prisen, så kjøper jeg nyrer, sigarett-tenner og ratt for 900kr.Får lønn 20. desember så jeg henter det da. Eller kanskje du er interessert i å bytte i en dvd opptaker uten harddisk? hehe! den er grei Helst penger, men dersom du slenger inn litt info om dvd opptakeren kan jeg være interessert
MpA Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 motor, motor og gri, ber deg, need it badely, visst u skal selge så skal jeg HA! :)
Sandersen Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Motorfeste passasjer side da ? komplett med labb og gummi
Yngvejos Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Hvis jeg får sigarett-tenneren med i prisen, så kjøper jeg nyrer, sigarett-tenner og ratt for 900kr.Får lønn 20. desember så jeg henter det da. Eller kanskje du er interessert i å bytte i en dvd opptaker uten harddisk? hehe! den er grei Helst penger, men dersom du slenger inn litt info om dvd opptakeren kan jeg være interessert Har du lest pmen om dvd-opptakeren? Det hadde vært fint om du kunne sendt meg tlf nr. ditt på en PM, så kan jeg ta kontakt når lønna kommer på konto.
jarli Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Motorfeste passasjer side da ? komplett med labb og gummi200kr + frakt
jarli Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Hvis jeg får sigarett-tenneren med i prisen, så kjøper jeg nyrer, sigarett-tenner og ratt for 900kr.Får lønn 20. desember så jeg henter det da. Eller kanskje du er interessert i å bytte i en dvd opptaker uten harddisk? hehe! den er grei Helst penger, men dersom du slenger inn litt info om dvd opptakeren kan jeg være interessert Har du lest pmen om dvd-opptakeren? Det hadde vært fint om du kunne sendt meg tlf nr. ditt på en PM, så kan jeg ta kontakt når lønna kommer på konto. PM sendt
Brættis Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Heisann. Skulle gjerne hatt alle frontlyktene og kupe viften dersom den er av typen med plast skovler.. Pris? Kunne også tenkt meg lykte list, dersom du har dette... Ser det er senkesett på dele bilen din, har du godkjennings papirer på det, Hva skal du ha for det?
kkro Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hei! Er MIM-felgene til salgs? Er de 7x15? Hva skal du ha for dem?
kkro Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Nytt spørsmål: Har bilen sentrallås? Jeg trenger et sentrallåsrele. Har du et til salgs?
Anbefalte innlegg