AC Schnitzer Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 For å få nok strøm kan du f.eks. kjøpe 2 stk. batteri som er beregnet for formålet. Sønnak har vel noen gode kandinater her. Bytt det ene med det orginale batteriet og sett det andre ved siden av forsterkeren. Kjøp dynamo fra Stinger el lignende for å lade dette. Da skal ikke strøm være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 snakket med en kar fra bass brothers eller no sånt på sommertreffet 05 på acr. han sa di hadde hatt success med bånpasskasse i coupèer.. båndpass med bassporter inn i hattehylle.. da får man alt trykk inn i bilen... kjører selv med lukka kasse på to jbl 1220, må ha bakseteryggen åpen for mest mulig trykk... ikke en optimal løsning, men har spilt 142db på uoffisiell måling.. bruker en Alpine MRD-M1000 monoblokk.. men får for lite strøm, selv med 145amp dynamo fra 525iX... noen som har tips til hvordan mer strøm. bruker et nytt kraftig batteri fra ford mondeo diesel. Passer denne dynamoen rett inn eller må det tilpasses mye? Og hvilken modell er det fra,lett å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 fra en 94 modell 525iX tror jeg.. betalte tusen spenn på bilhoggeriet på mo i rana.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Det hørtes ikke dumt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Det stinger-greiene er nok bra,men prisene på det merket er helt villt! Uansett kvalitet. Noen flere bilder av kasseløsninger her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har en kasse med 2x12" Alpine Type-R som står med elementene mot bakluka, i en altfor stor kasse med 2stk 3-3.5" refleksrør som peker ut gjennom skiposehullet. Skikkelig dårlig løsning! (ikke gjort selv) Jeg lurer på å kanskje bruke bare det ene elementet, og sette det i en lukka kasse med anbefalt størrelse fra alpine, og så sette den med elementet mot bakseteryggen, midt i skiposehullet. Noen formeninger om det? Skal uansett prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hvorfor bygger ingen glassfiber????? Det som er tøft... om du skal ha elimentene frem eller bakover, det varierer fra merke/type til merke/type... Jeg har vært så kreativ at jeg har portet hattehylla mi, det funker fett! har 3000Watt baki der nå, så kjenner pelsen reiser seg da jeg drar igang gatebil 2006=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå