Gå til innhold

Noen erfaringer med disse dekkene?

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
Lurer litt på hvordan dekk jeg skal ha, så lurer jeg på om det er lovlig med piggdekk foran og piggfritt bak, eller er det noen regler for dette?

tror du vil få en spesiell bremseopplevelse på glatt vei med den løsningen,men om det er ulovlig vet jeg ikke. heter vel at man skal ha lik type dekk på samme aksel?

kjørte forfjor med ett sommerdekk bak da det ene piggdekket revna pga alderdom,og ved brems var det som å dra brekket. tok et par ufrivillige 180`er,og vil tro du opplever det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har x-ice piggfrie. uten tvil beste dekka jeg noengang har kjørt på

Me, too.......

Var litt spent på hvordan 225/45 x 17 ville være som vinterdekk, men det har ikke vært noen problemer med det.

Er det ikke stress med så brede dekk med tanke på dårlig grep å sånn, særlig på slaps/våt snø? Har lyst på noen brede felger på vinteren også, i stedet for 15" stålfelger med kapsler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelin X-Ice North 195/65 R15 Piggdekk. Er de noe å satse på som nye bak dekk på bilen min? eller har dere noen anbefalinger..tenkte å handle på E-18 motorsenter siden det er nærme der jeg bor :P

tror ikke du komer til å angre på de x-ice north dekkene. ( vant noen tester gjorde de og.)

men har fått tilbakemeldinger på at x-ice ( piggfrie )

kan oppleves som litt "glatte", men er vel heller få som mener det..

( ja roger du er en av disse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...