BMWBenny Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Michelin X-Ice North 195/65 R15 Piggdekk. Er de noe å satse på som nye bak dekk på bilen min? eller har dere noen anbefalinger..tenkte å handle på E-18 motorsenter siden det er nærme der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Ikke noe dårlig valg hvis du vil kjøre rundt på piggdekk. Er vel av de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 De dekkene er noe av det beste du kan få i dag. Så det er egentlig bare å kjøpe det. Ikke noe mer å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 godt å høre:) ja vil ha piggdekk..min første vinter med lappen og vil ha noen gode dekk på isen med bakhjulsdrift Klager absolutt ikke på piggfritt men tar nå i hvertfall pigger for denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Lurer litt på hvordan dekk jeg skal ha, så lurer jeg på om det er lovlig med piggdekk foran og piggfritt bak, eller er det noen regler for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg har x-ice piggfrie. uten tvil beste dekka jeg noengang har kjørt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg har x-ice piggfrie. uten tvil beste dekka jeg noengang har kjørt på Me, too....... Var litt spent på hvordan 225/45 x 17 ville være som vinterdekk, men det har ikke vært noen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Lurer litt på hvordan dekk jeg skal ha, så lurer jeg på om det er lovlig med piggdekk foran og piggfritt bak, eller er det noen regler for dette? tror du vil få en spesiell bremseopplevelse på glatt vei med den løsningen,men om det er ulovlig vet jeg ikke. heter vel at man skal ha lik type dekk på samme aksel? kjørte forfjor med ett sommerdekk bak da det ene piggdekket revna pga alderdom,og ved brems var det som å dra brekket. tok et par ufrivillige 180`er,og vil tro du opplever det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Lurer litt på hvordan dekk jeg skal ha, så lurer jeg på om det er lovlig med piggdekk foran og piggfritt bak, eller er det noen regler for dette? Ser i allfall ikkje noko forbud på denne sida, men er vel tvilsomt om det er å anbefale sjøl om det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg har x-ice piggfrie. uten tvil beste dekka jeg noengang har kjørt på Me, too....... Var litt spent på hvordan 225/45 x 17 ville være som vinterdekk, men det har ikke vært noen problemer med det. Er det ikke stress med så brede dekk med tanke på dårlig grep å sånn, særlig på slaps/våt snø? Har lyst på noen brede felger på vinteren også, i stedet for 15" stålfelger med kapsler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Michelin X-Ice North 195/65 R15 Piggdekk. Er de noe å satse på som nye bak dekk på bilen min? eller har dere noen anbefalinger..tenkte å handle på E-18 motorsenter siden det er nærme der jeg bor tror ikke du komer til å angre på de x-ice north dekkene. ( vant noen tester gjorde de og.) men har fått tilbakemeldinger på at x-ice ( piggfrie ) kan oppleves som litt "glatte", men er vel heller få som mener det.. ( ja roger du er en av disse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå