Aizman Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 funnet mye interessant på en side som heter www.koed.dk som det reklameres for på siden her også. men problemet mitt er at jeg finner ike ut hvordan jeg registrerer meg på siden så jeg kan begynne å bestille varer? takker for all hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Nå er det en stund siden jeg handlet på Koed sist, men mener man ikke trenger registrere seg sånn sett. Prøv å putt varer i handlekurven og gå til kassen. Du blir jo registrert når du skal betale. Dette får du nok svar på så fort forumet våkner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hvorfor sender du ikke bare en mail til geir@koed.dk eller fredrik@koed.dk ?... de er begge to nordmenn og snakker bedre norsk enn jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 er bare å legge ting som du skal ha i handlekurven så når du er ferdig så skriver du person opplysninger osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hva er egentlig den registreringa godt til? Er det for å gjøre senere bestillinger lettere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 hmm ikke dumt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er som det sies ja. Når du har lagt varer i handlekurven og går videre så kommer du til et "registreringsbilde" som ber om personopplysninger. Ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 bare fyll ut det under det røde feltet, der det står "telefon (ikke mobil)", der kan du skrive mobil nr om du ikke har hustelefon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja, dere får sørge for å gi Koed valuta for pengene nå som de sponser sidene med reklamebanner i toppen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Synd dei ikkje har butikker i Noreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Synd dei ikkje har butikker i Noreg Da blir det vel plutselig dyrere varer? Slik jeg forstår det er det ikke akkurat gunstig å drive delefirma i Norge. Samt at vi har et annet lønnsnivå virker det som. Mulig jeg er på dypt vann nå, men det er ihvertfall slik jeg har tolket det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Synd dei ikkje har butikker i Noreg Så lenge det er netthandel, har det vel ikke så mye å si hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Om man bor f.eks i Oslo, så er det vel det samme om varene man bestiller kommer fra Trondheim eller Danmark. Det er vel hva man betaler som teller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Så lenge det er netthandel, har det vel ikke så mye å si hvor det er? Det er sant nok No veit eg ikkje korleis det er i Danmark, men er det ein butikk du liksom kan gå inn og kikke litt rundt og drømme deg litt vekk? Var med det eg meinte at synd dei ikkje har det i Noreg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Så lenge det er netthandel, har det vel ikke så mye å si hvor det er? Det er sant nok No veit eg ikkje korleis det er i Danmark, men er det ein butikk du liksom kan gå inn og kikke litt rundt og drømme deg litt vekk? Var med det eg meinte at synd dei ikkje har det i Noreg også åja, sånn ja.. neh, er ikke så mye butikk her faktisk.. men se på nettet og drøm og annonse i siste nr av AUTOFIL! Der er det noen knalltilbud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå