Øyvind L. Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Folk kobler seg ikke forbi startsperren på S50B32 hvis man skal kjøre med original innsprøytning, men bruker nøkkelen som Bilbyggeriet skriver. Noen kjøre med datasprut for da tar man vekk den originale ECUen. Kjøre man motor uten at EWS følger med så blir det litt vanskelig plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 jeg får snart en havarert s50b30 som skal selges om det er av interesse.. overhale og bygge turbo er jo da en mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 mye gidde du for alt sammen hos koed? Motor og gir koster meg ca NOK 25.000 + moms.. Men i og med at jeg bygger bilen igjennom Bilbyggeriet så får jeg igjen momsen Samme gjelder for felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Helt til batteriet i nøkkelen må skiftes... Hehe ja stemmer.. det er lurt å ha i bakhodet hvis en dag det ikke skulle være livstegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 jeg får snart en havarert s50b30 som skal selges om det er av interesse.. overhale og bygge turbo er jo da en mulighet.. send meg en pm med info og pris og gjerne hva det vil koste og bygge den opp igjen... turbo? det får andre folk ta seg av, vil ha sugemotor med 300+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå