sondre Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hei jeg har en antenne som er (var) limt fast øverst i frontruta men etter at det ble byttet frontrute (ble gjort før jeg fikk bilen fra Tyskland) sitter den ikke lenger fast i frontruten og faller ned titt og ofte og henger da bare i ledningen ned fra taket. Selvfølgelig har jeg alarm som begynner å ule hver gang den faller ned etter at jeg prøver å presse den inn mellom vinduet og listen øverst. senest klokken 0525 i dag tidlig Er det noen som vet hva slags lim jeg skal bruke? Det må vel være mulig å løsne den hvis jeg skal bytte frontrute en gang i fremtiden - så vanlig superlim er vel utelukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Det finnes en lim som er beregnet til innerspeil, kanskje den kan brukes? Jeg kjøpte nylig en slik på Bilxtra og skal teste den i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det finnes en lim som er beregnet til innerspeil, kanskje den kan brukes?Jeg kjøpte nylig en slik på Bilxtra og skal teste den i løpet av uken. Høres ut som en god løsning, tks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå