Dirty Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Bilen er en 92 model 318IS som jeg allerde er blitt forelsket i forelsket i Litt Fakta om bilen Innvedig: - m3 3.2 intriør - sport stoler i skin - M-tech Girkule i skinn - Lite søtt ratt i skin - Stoffmatter - håndbrekk i skinn - Midtarmlene Utvendig: - M-tech diffusor bakfanger - M3 frontfanger komplett - M-tech støtlister - M3 Sideskjørt - M3 speil, el. og oppv. - M3 Hekkfanger m/defuser - 97 grill med kromnyrer - M3 Vinge - FK facelift baklykter - FK chrome angeleyes - FK chrome frontblinkers - 15" felger vinter - 17" felger sommer Og det sitter supersprint efektanlegg på. det er noen gamle bilder så FK lyktene osve er ikke montert og noen vanvittige stygge felger står på bilen på bildene! bilen er forresten nylakert for 6 måneder siden, alt av foringer skal være byttet sånn som jeg har skjønt det iallefall fra selger jaja vet den er skitten inni
Dirty Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 takker får det skal komme med noen bedre bilder. syns ikke jeg fikk vist de beste sidene fra kjæresten min hehhe
BalleKnalle Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Gratulerer med ny bil Så pen ut, men "me dont like the taillights"
Dirty Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 Gratulerer med ny bil Så pen ut, men "me dont like the taillights" sitter noe Orginale på nå! men jeg syns de er fine hehhe
Søreng Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 grattis med ny bil.. samme stylingen som jeg har lyst på til min.. E36 er så utrolig fin med m3 styling!! Men litt usikker på de baklyktene der.. Tror jeg ville hatt hvite/røde istedenfor og kanskje byttet rattet, men for all del, smaksak.. Gratulerer uansett
ErikS Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Gratulerer med ny bil, dørtrekk med sort skinn hadde gjort seg sammen med midtarmlene som også er sort, men ellers så den nydelig ut
Dirty Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 det med dørtrekkene blir . siden det er en ekstra oppsydpute på de fra 3.2 literen! midtarmlenen skal bli svart skin med tiden
Dirty Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 grattis med ny bil.. samme stylingen som jeg har lyst på til min.. E36 er så utrolig fin med m3 styling!! Men litt usikker på de baklyktene der.. Tror jeg ville hatt hvite/røde istedenfor og kanskje byttet rattet, men for all del, smaksak.. Gratulerer uansett ja du sier noe der . m3 styling er dritt fint, selv om alle har det! Baklyktene blir med det første og det gjør rattet au hehe
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Gratulerer med "ny"bil.Hvis du ikke er medlem så meld deg inn i bmw-klubben(www.bmwccn.no) Ps.Bare for å pirke litt...Spoileren er ingen M3 spoiler.
marius paulsen Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 pen bil! men det latterlige lille rattet må bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå