Gå til innhold

Refleksvestpåbud - Interesse for bimmers-vester?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går nok noen uker før de er klar.

Er det noen her som kjeder seg og føler for å telle opp hvor mange vester vi er oppe i?

Vel, jeg kjedet meg, så hvorfor ikke :D

Har kun talt poster der folk sier de definitivt skal ha, ingen "muligens" med i opptellingen altså. Har bare talt alle inleggene, så hvis noen har svart flere ganger så er det talt med alle gangene. Poster som sier f.eks 1 eller to, har jeg alltid talt det laveste tallet. Poster som sier "et par" har jeg talt som 2.

Uspesifisert - 28 stykker. Dette er innlegg som "jeg tar en", altså ikke spesifisert om de vil ha med eller uten logo. Regner dog med at disse vil ha designet som på førstesiden, eller noe deromkring.

Med Logo - 94

Uten Logo - 5

Likegyldig - 11. Disse har svart at de vil ha bimmersvest uansett utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

kanskje litt i seneste laget å komme med dette, men hadde det vært en god idè å få tak i etui som denne vesten kan ligge i?

Er ikke så veldig pent å ha en gul vest liggendes i hanskerom eller rommene i døren.

Tenker da på noe alla brille etui, etuiet til bil spillere?

Eventuelt noe som ligner den orginale nødhjelp skrinet til bmw, bare litt mindre?

Så kan man evt. ha logo på denne også? Hadde jo vært litt fett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ein PM til alle som sier de skal ha vest og de som er uvisse på om de skal ha og få dette bekrefta fra hvert medlem her inne.

Neste steg er å få alle til å betale på forhånd, slik at du ikkje brenner inne med mer vester enn du har behov for.

Vell det kan jo komme godt med til jul i år, så sant samtlige familie medlemmer og venner liker bmw da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt i seneste laget å komme med dette, men hadde det vært en god idè å få tak i etui som denne vesten kan ligge i?

Er ikke så veldig pent å ha en gul vest liggendes i hanskerom eller rommene i døren.

Tenker da på noe alla brille etui, etuiet til bil spillere?

Eventuelt noe som ligner den orginale nødhjelp skrinet til bmw, bare litt mindre?

Så kan man evt. ha logo på denne også? Hadde jo vært litt fett :P

9040-Odense-630.jpg

som noe så enkelt som noe sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...