AC Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Ja er interesert i d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 1 med logo og 1 uten Er vel liten sjanse for at han bestiller to typar? Skal du absolutt ha uten kan du heller reise på nærmaste sportsbutikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveb Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 tar gjerne en eller to jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg tar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Vil bare legge til at det.. IKKE blir bot til de som velger å ikke ha vest i bilen sin. Vesten er kun for din egen skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 2 stk her! men er det bot for åå ikke ha vesten? der står jo at det blir PÅBUDT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Det går nok noen uker før de er klar.Er det noen her som kjeder seg og føler for å telle opp hvor mange vester vi er oppe i? Vel, jeg kjedet meg, så hvorfor ikke Har kun talt poster der folk sier de definitivt skal ha, ingen "muligens" med i opptellingen altså. Har bare talt alle inleggene, så hvis noen har svart flere ganger så er det talt med alle gangene. Poster som sier f.eks 1 eller to, har jeg alltid talt det laveste tallet. Poster som sier "et par" har jeg talt som 2. Uspesifisert - 28 stykker. Dette er innlegg som "jeg tar en", altså ikke spesifisert om de vil ha med eller uten logo. Regner dog med at disse vil ha designet som på førstesiden, eller noe deromkring. Med Logo - 94 Uten Logo - 5 Likegyldig - 11. Disse har svart at de vil ha bimmersvest uansett utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 eg tar ein vest eg og... med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 kanskje litt i seneste laget å komme med dette, men hadde det vært en god idè å få tak i etui som denne vesten kan ligge i? Er ikke så veldig pent å ha en gul vest liggendes i hanskerom eller rommene i døren. Tenker da på noe alla brille etui, etuiet til bil spillere? Eventuelt noe som ligner den orginale nødhjelp skrinet til bmw, bare litt mindre? Så kan man evt. ha logo på denne også? Hadde jo vært litt fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 jeg skal ha én, vet ikke om du telte med min tidligere post Wazu? Btw, begynner jo å nerme seg Gunnar, vil vi få disse i tide? Regner med at 2. mars kommer våre kjære venner i blått til å stå langs veien og grine på nesen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 hva blir det til dette her, noe som er bestemt? nærmer seg mars... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 jeg skal ha 1;) hvis dette ikke er for seint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Send ein PM til alle som sier de skal ha vest og de som er uvisse på om de skal ha og få dette bekrefta fra hvert medlem her inne. Neste steg er å få alle til å betale på forhånd, slik at du ikkje brenner inne med mer vester enn du har behov for. Vell det kan jo komme godt med til jul i år, så sant samtlige familie medlemmer og venner liker bmw da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 kanskje litt i seneste laget å komme med dette, men hadde det vært en god idè å få tak i etui som denne vesten kan ligge i?Er ikke så veldig pent å ha en gul vest liggendes i hanskerom eller rommene i døren. Tenker da på noe alla brille etui, etuiet til bil spillere? Eventuelt noe som ligner den orginale nødhjelp skrinet til bmw, bare litt mindre? Så kan man evt. ha logo på denne også? Hadde jo vært litt fett som noe så enkelt som noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg vil ha 2.En til dama,og en til meg.Kan du ikke "over-prise" dem litt a gunnar? Bare noe sånt som 25kr pr stk eller noe? Syns det er greit om det er noe kroner i bimmers-kassa jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå