Søreng Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg håper vi får de i tide, men det blir uansett foreløpig ingen bøter for ikke å ha vest i bilen. At de kommer senere skal en nok ikke se bort i fra, men foreløpig er det et "ansvarspåbud" eller hva man skal kalle det. Ok, det er jo egentlig ikke noe problem! Kan jo bare finne en komplemæntar vest i mellomtiden! Blir rondellen med eller uten farger? och... Hva ser det ut til at prisen vil ende på da Gunnar? 150,- pr. vest som sagt i først post eller vil det endres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Prisene blir ihvertfall ikke høyere. Sannsynligvis noe lavere. Rondellen blir med farger, såvidt jeg vet foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 ok, fint å få avklart litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Vest med rondellen må man da ha Ikke at jeg har planer om at bilen skal stoppe, men da er det jo på plass:) Sender man pm for å bestille eller kommer de i webshop etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det blir nok via webshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Det blir nok via webshop. Bygg&Bo! Da følger jeg med når det blir tilgjengelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Supert med en skikkelig vest med farge på rondell. Jeg må minst ha to...setter meg og venter på webshop'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Da va lønningen på konto! så det er bare å få dem uti webshoppen så jeg få betalt før regningene kommer å tar demmes del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg vil også ha en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Ja, da er 100 "gylne" eksemplarer på plass! Se ny tråd for mer info: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42420 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 tar gjerne ein eg og... Vil helst ha Bmw logo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 er intresert!!! med logo !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg har bestillt jeg... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Så gå inn i webshopen og bestill da gutter (Bimmeris og albjorkl), i stedet for å si det her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 har dere inn størrelse L?? eller er det fortsatt bare barnestørrelser igjen? trenger før 1 mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå