[space] Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 hva med det bildet med fwd-sucks på da? "we learned at an early age that fwd sucks" med bildet av det trehjuls sykkelen?det vil jeg ha Hehe, som "Ultimate driving machine" kan denne også slå uheldig ut. Jeg tar gjerne en jeg også, uansett med rondell eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 tar 2stk, uansett hvordan de blir! med helst med logo=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 er det bestemt at de blir laget? jeg tar 2 MED logo i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Tar 2 med logo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 høres kjempe bra ut dette Gunnar tar 2 med rondell jeg også hvis dette blir realitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 hmmm må vel slenge meg på jeg og. 2 stk til meg og det. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 2.stk her også med skrift og logo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ja, dette var overveldende interesse... Jeg må ut med 6-7000,- for 50,- vester, så jeg er litt skeptisk til å bestille mer enn det, men prisen blir bedre ved høyere antall. ehrnst, vet ikke.. men det er ikke noe som blir noe fortjeneste på - kun for moroskyld. Hvis noen gjør seg vanskelige på det så er det kun for å være vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 2 med alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Er også interessert i en MED bmw-logo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 forhåndsbetaling? også heller trykke opp bestillingen + noen i reserve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Er med på den med forhånds betaling, greiere for din del om noen ikke betaler, slipper du alt styret med retur/purring osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 ":1r1y1upk]hva med det bildet med fwd-sucks på da? "we learned at an early age that fwd sucks" med bildet av det trehjuls sykkelen?det vil jeg ha Hehe, som "Ultimate driving machine" kan denne også slå uheldig ut. Jeg tar gjerne en jeg også, uansett med rondell eller ikke. idag har jeg vært hos min venn posaasen og bestilt meg refleksvest. med bilde av en trejulssykkel. og teksten" we learned at an early age that fwd sucks - www.bimmers.no" på =) blir nukk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 jeg tar gjerne 2 stk med logo jeg vis det blir noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg tar 2 med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå