Ole@Automote Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Så man bruker annen btr istedet for feks tileggsprut? Jeg prøver å samle litt info på området siden jeg driver å monterer turbo på en m20/b25 selv Jeg har forøvrig bestilt tileggsprut, skal bare lade 05 - 06 bar All info taes imot med takk
sh0rty^ Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Hei, har et mf2 sprut jeg skal selge. Samme som de har på gik. Fungert 100% på m20b25 turbo for meg i alle fall
Ole@Automote Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Er mf2 ett tileggsprut? og hva skal du eventuelt ha for det?
sh0rty^ Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Jess det er et tilleggsprut. Har et bud på 2000,- da medfølger dyser. Kan også selges med trykkrør med samco slanger og uttak tilpasset m20. 93203098
Ole@Automote Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 jeg får kjøpt ett nytt progresivt tileggsprut for 600kr så 2000kr for ett brukt ett er litt i overkant Beklager
stian329 Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 jeg får kjøpt ett nytt progresivt tileggsprut for 600kr så 2000kr for ett brukt ett er litt i overkant Beklager man får som regel hva man betaler for og i dag er det ikke rare greiene man får for 600,-
Ole@Automote Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hvis det funker så funker det Uansett om det er billig eller ikke. Kjøper det av en kar i norge som er spesialist på bil elektro og motorstyringer Han lager det selv og spruten kommer ikke i steg som de fleste gjør men øker på etter hvert med turtallet og det må da være en fordel
Pauls1 Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hvis det funker så funker det Uansett om det er billig eller ikke.Kjøper det av en kar i norge som er spesialist på bil elektro og motorstyringer Han lager det selv og spruten kommer ikke i steg som de fleste gjør men øker på etter hvert med turtallet og det må da være en fordel har han karen en internett side? skulle åsså hatt et tillegsprut..
Ole@Automote Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Hvis det funker så funker det Uansett om det er billig eller ikke.Kjøper det av en kar i norge som er spesialist på bil elektro og motorstyringer Han lager det selv og spruten kommer ikke i steg som de fleste gjør men øker på etter hvert med turtallet og det må da være en fordel har han karen en internett side? skulle åsså hatt et tillegsprut.. Hjemme side har han ja Men tror han bare lager sånt på hobby basis så det tar litt tid http://www.home.no/turbomega
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå