mEhE Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 e30 har da ikke lambda??mulig etter facelift? men vanligvis pleier slikt stå i eksosen.
Garasjesalg Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 Ja det vet jeg, derfor jeg spør. Har ikke sett noen.. Bare og borre hull i eksosen en plass da skal man inn med bredbåndslamda?
ehrnst Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 borr hull i dp og sveis en mutter med riktige gjenger fast. er nå hvertfall sånn det blir hos meg
bmw328ci Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Noen vet om det er noe effektmessig å hente på å montere catch-tank for veivhusventilasjon på en m52 b20 motor?? er dette bare penger ut av vindu??
Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 BMW320ic: bli vel mere BLING-BLING i motorrom. Men selvfølgelig kan det være kjekt å se farve på olje hvis du monterer tank med glassrør... De catchtankene jeg har sett har dessuten hatt returslange slik at de bare kobles imellom på ventilasjonsslangen; de fungerer altså bare som et ekstra filter da på oljedampen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå